Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google következő Pingvin frissítése heteken belül várható

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.01.22.
Gary Illyes a Google webmester trend elemzője Twitter oldalán tette közzé a hírt. Legkésőbb az első negyedév végére ígérte a frissülést, amely messze a legkonkrétabb dátum, amit az elmúlt időszakban a Pingvinnel kapcsolatban kaptunk.

Már bő egy éve annak, hogy a Google hivatalosan is meglépett egy olyan algoritmus frissítést, mely kifejezetten a link spam ellen irányult. A Pingvin 3.0, 2014 októberében került ki, amely valójában csak egy kisebb frissülés volt, hiszen az angol nyelvű kereséseknek kevesebb mint az 1%-ára volt hatással. A különbség az algoritmus frissülés (refresh) és frissítés (update) között, hogy utóbbi nem ad hozzá új szignálokat az algoritmushoz, míg a frissülés olyan oldalakat fokoz le, melyeken spamre utaló jeleket lát, amik még a korábbi frissítésnél nem voltak jelen.  Vagy épp ellenkezőleg, felülbírálja a korábbia lefokozást.

Korábbi Pingvin algoritmus frissítések

Ez előtt a Pingvin 2.1 2013 októberében jelent meg, amely fejlődésnek volt kikiáltva a Pingvin 2.0-hoz képest, ami pedig 2012 májusára volt datálható. Ez utóbbi verzió a Google égisze alatt egy új spam-elleni technológiaként mutatkozott be, mely a legutóbbi ismert alkalom volt, hogy a keresőóriás tényleges jeleket adott hozzá az algoritmushoz.

Vajon ez alkalommal mit tartogat számunkra a Google? A részletek homályosak, és ha következtethetünk az eddig történtekből sajnos fel kell készülnünk rá, hogy a kérdéseink továbbra sem kerülnek megválaszolásra, amíg a frissítés ténylegesen fel nem bukkan.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet