Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google kiterjeszti az ellenőrzési programját a pénzügyi hirdetésekre is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.16.

A Google fellép a hirdetésekkel kapcsolatos pénzügyi csalások ellen, és több országra is kiterjeszti ellenőrzési programját.

A Google kibővíti a pénzügyi hirdetésekre vonatkozó ellenőrzési programját, amely miatt több országban kell a hirdetőknek bizonyítaniuk, hogy jogosultak pénzügyi szolgáltatások reklámozására. Az ellenőrzés egy további védelmi réteget ad a pénzügyi csalások ellen. 

A Google először 2021 szeptemberében indította el ezt a programot az Egyesült Királyságban. A sikeres Egyesült Királyságbeli bevezetést követően a Google további országokra is kiterjeszti az ellenőrzési programot, kezdve Ausztráliától, Szingapúrtól és Tajvantól.

Mit jelent ez a hirdetők számára?

A fent említett piacokon a hirdetőknek további lépéseken kell keresztül menniük, mielőtt pénzügyi szolgáltatással  kapcsolatos hirdetéseket futtatnának.

A hirdetőknek az alábbi lépéseken kell végigmenni:

  • A hirdetői személyazonosság-igazolási program első lépéseként a Google arra kéri a hirdetőket, hogy válaszoljanak meg néhány alapvető kérdést a Google Ads-fiókjukkal és a vállalkozásukkal kapcsolatban
  • El kell végezni a Hirdetői személyazonosság-igazolási programot

A hirdetői személyazonosság-igazolási program a Google azon egyesített igazolási programja, amely egyetlen folyamatban egyesíti a személyazonosság és az üzleti tevékenység igazolását.

A program egy sor olyan lépésből áll, amelyeket a hirdetőket követniük kell és el kell végezniük. A program keretében a hirdetőket megkérik arra, adjanak meg néhány alapadatot vállalkozásukról és személyazonosságukról. A hirdetőknek 30 napjuk lesz arra, hogy megkezdjék az igazolást, majd további 30 napjuk lesz az igazolás befejezésére.

Azok a hirdetők, akik augusztus 30-ig nem fejezték be az új ellenőrzési folyamatot, nem hirdethetnek pénzügyi szolgáltatásokat a Google Ads segítségével.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet