A Google fellép a hirdetésekkel kapcsolatos pénzügyi csalások ellen, és több országra is kiterjeszti ellenőrzési programját.
A Google kibővíti a pénzügyi hirdetésekre vonatkozó ellenőrzési programját, amely miatt több országban kell a hirdetőknek bizonyítaniuk, hogy jogosultak pénzügyi szolgáltatások reklámozására. Az ellenőrzés egy további védelmi réteget ad a pénzügyi csalások ellen.
A Google először 2021 szeptemberében indította el ezt a programot az Egyesült Királyságban. A sikeres Egyesült Királyságbeli bevezetést követően a Google további országokra is kiterjeszti az ellenőrzési programot, kezdve Ausztráliától, Szingapúrtól és Tajvantól.
Mit jelent ez a hirdetők számára?
A fent említett piacokon a hirdetőknek további lépéseken kell keresztül menniük, mielőtt pénzügyi szolgáltatással kapcsolatos hirdetéseket futtatnának.
A hirdetőknek az alábbi lépéseken kell végigmenni:
- A hirdetői személyazonosság-igazolási program első lépéseként a Google arra kéri a hirdetőket, hogy válaszoljanak meg néhány alapvető kérdést a Google Ads-fiókjukkal és a vállalkozásukkal kapcsolatban
- El kell végezni a Hirdetői személyazonosság-igazolási programot
A hirdetői személyazonosság-igazolási program a Google azon egyesített igazolási programja, amely egyetlen folyamatban egyesíti a személyazonosság és az üzleti tevékenység igazolását.
A program egy sor olyan lépésből áll, amelyeket a hirdetőket követniük kell és el kell végezniük. A program keretében a hirdetőket megkérik arra, adjanak meg néhány alapadatot vállalkozásukról és személyazonosságukról. A hirdetőknek 30 napjuk lesz arra, hogy megkezdjék az igazolást, majd további 30 napjuk lesz az igazolás befejezésére.
Azok a hirdetők, akik augusztus 30-ig nem fejezték be az új ellenőrzési folyamatot, nem hirdethetnek pénzügyi szolgáltatásokat a Google Ads segítségével.