Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google kiterjeszti az ellenőrzési programját a pénzügyi hirdetésekre is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.16.

A Google fellép a hirdetésekkel kapcsolatos pénzügyi csalások ellen, és több országra is kiterjeszti ellenőrzési programját.

A Google kibővíti a pénzügyi hirdetésekre vonatkozó ellenőrzési programját, amely miatt több országban kell a hirdetőknek bizonyítaniuk, hogy jogosultak pénzügyi szolgáltatások reklámozására. Az ellenőrzés egy további védelmi réteget ad a pénzügyi csalások ellen. 

A Google először 2021 szeptemberében indította el ezt a programot az Egyesült Királyságban. A sikeres Egyesült Királyságbeli bevezetést követően a Google további országokra is kiterjeszti az ellenőrzési programot, kezdve Ausztráliától, Szingapúrtól és Tajvantól.

Mit jelent ez a hirdetők számára?

A fent említett piacokon a hirdetőknek további lépéseken kell keresztül menniük, mielőtt pénzügyi szolgáltatással  kapcsolatos hirdetéseket futtatnának.

A hirdetőknek az alábbi lépéseken kell végigmenni:

  • A hirdetői személyazonosság-igazolási program első lépéseként a Google arra kéri a hirdetőket, hogy válaszoljanak meg néhány alapvető kérdést a Google Ads-fiókjukkal és a vállalkozásukkal kapcsolatban
  • El kell végezni a Hirdetői személyazonosság-igazolási programot

A hirdetői személyazonosság-igazolási program a Google azon egyesített igazolási programja, amely egyetlen folyamatban egyesíti a személyazonosság és az üzleti tevékenység igazolását.

A program egy sor olyan lépésből áll, amelyeket a hirdetőket követniük kell és el kell végezniük. A program keretében a hirdetőket megkérik arra, adjanak meg néhány alapadatot vállalkozásukról és személyazonosságukról. A hirdetőknek 30 napjuk lesz arra, hogy megkezdjék az igazolást, majd további 30 napjuk lesz az igazolás befejezésére.

Azok a hirdetők, akik augusztus 30-ig nem fejezték be az új ellenőrzési folyamatot, nem hirdethetnek pénzügyi szolgáltatásokat a Google Ads segítségével.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet