Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google frissíti spam irányelveit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.27.

A Google frissítette spam irányelveit, különös tekintettel a webhelyek hitelességének visszaélésére. Új rész került be a site reputation abuse policy-ba, tisztázva a harmadik fél által generált tartalom szerepét, és más spam irányelvek is frissültek, például az automatizált forgalomra és a scraping-re vonatkozó részek.

Tanulságok

  • Új rész a site reputation abuse policy-ban: A Google hozzáadta, hogy a webhelyek hitelességének visszaélése, például hamis értékelések használata, szigorúbb ellenőrzést kap.
  • Link spam definíciójának frissítése: A link spam fogalmát bővítették, hogy magába foglalja a manipulatív linkhasználat új formáit is.
  • Automatizált forgalomra vonatkozó rész módosítása: A Google most pontosabban fogalmaz az automatizált forgalom generálásának tilalmával kapcsolatban.
  • Misleading functionality kiterjesztése: A félrevezető funkciók elleni irányelvek részletesebbek lettek, különös tekintettel az adatlopásra.
  • Scraping szakasz egyszerűsítése: A scraping, azaz az adatok másolására vonatkozó szabályok letisztultabbá váltak, pontosítva, mi számít visszaélésnek.

Forrás:
https://searchengineland.com/google-updates-its-spam-policies-document-446967

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet