Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google frissíti spam irányelveit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.27.

A Google frissítette spam irányelveit, különös tekintettel a webhelyek hitelességének visszaélésére. Új rész került be a site reputation abuse policy-ba, tisztázva a harmadik fél által generált tartalom szerepét, és más spam irányelvek is frissültek, például az automatizált forgalomra és a scraping-re vonatkozó részek.

Tanulságok

  • Új rész a site reputation abuse policy-ban: A Google hozzáadta, hogy a webhelyek hitelességének visszaélése, például hamis értékelések használata, szigorúbb ellenőrzést kap.
  • Link spam definíciójának frissítése: A link spam fogalmát bővítették, hogy magába foglalja a manipulatív linkhasználat új formáit is.
  • Automatizált forgalomra vonatkozó rész módosítása: A Google most pontosabban fogalmaz az automatizált forgalom generálásának tilalmával kapcsolatban.
  • Misleading functionality kiterjesztése: A félrevezető funkciók elleni irányelvek részletesebbek lettek, különös tekintettel az adatlopásra.
  • Scraping szakasz egyszerűsítése: A scraping, azaz az adatok másolására vonatkozó szabályok letisztultabbá váltak, pontosítva, mi számít visszaélésnek.

Forrás:
https://searchengineland.com/google-updates-its-spam-policies-document-446967

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet