Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google frissíti spam irányelveit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.27.

A Google frissítette spam irányelveit, különös tekintettel a webhelyek hitelességének visszaélésére. Új rész került be a site reputation abuse policy-ba, tisztázva a harmadik fél által generált tartalom szerepét, és más spam irányelvek is frissültek, például az automatizált forgalomra és a scraping-re vonatkozó részek.

Tanulságok

  • Új rész a site reputation abuse policy-ban: A Google hozzáadta, hogy a webhelyek hitelességének visszaélése, például hamis értékelések használata, szigorúbb ellenőrzést kap.
  • Link spam definíciójának frissítése: A link spam fogalmát bővítették, hogy magába foglalja a manipulatív linkhasználat új formáit is.
  • Automatizált forgalomra vonatkozó rész módosítása: A Google most pontosabban fogalmaz az automatizált forgalom generálásának tilalmával kapcsolatban.
  • Misleading functionality kiterjesztése: A félrevezető funkciók elleni irányelvek részletesebbek lettek, különös tekintettel az adatlopásra.
  • Scraping szakasz egyszerűsítése: A scraping, azaz az adatok másolására vonatkozó szabályok letisztultabbá váltak, pontosítva, mi számít visszaélésnek.

Forrás:
https://searchengineland.com/google-updates-its-spam-policies-document-446967

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet