Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google frissíti a félrevezetésre vonatkozó irányelveket a bizalomépítéssel kapcsolatos legfontosabb információkkal

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.08.04.

Vannak bizonyos feltételek, amelyeket a márkáknak meg kell felelniük, ha azt szeretnék, hogy ajánlataik és termékeik megjelenjenek a Google-on.

A Google frissítette a megtévesztésre vonatkozó irányelvét, amely részletes információkat tartalmaz arról, hogy a marketingszakemberek hogyan építhetnek bizalmat.

A dokumentum tanácsot ad, hogy a márkák milyen lépéseket és óvintézkedéseket tegyenek annak biztosítására, hogy termékeik és ajánlataik megjelenjenek a Keresésben.

A frissített irányelv konkrét kritériumokat ír elő a márkák számára. Ez a részletezési szint hasznosnak bizonyul mindenki számára, aki félrevezető felfüggesztéssel vagy figyelmeztetéssel küzd.

Frissített szabályzatában a Google kifejtette, hogy a bizalom kiépítéséhez négy problémát kell megoldanunk. A Google minden egyes probléma esetén konkrét utasításokat adott, amelyeket a márkáknak követniük kell:

  • Üzleti identitás
    • Győződjünk meg arról, hogy megadtuk a hivatalos cégnevet, és hogy a bejegyzett cégnév és domain név következetes.
    • Győződjünk meg arról, hogy egy márka webhelyén szerepel egy „Rólunk” oldal, mivel ez hitelesíti, és bizalmat épít az ügyfelek körében
    • Linkeljünk a márka közösségimédia-profiljához a webhelyről, hogy az ügyfelek követhessék ezeket a fiókokat, ha úgy kívánják.
  • Átláthatóság
    • Győződjünk meg arról, hogy a webhely tartalma és üzenetei teljesen egyértelműek, és tartalmazzák a szállítási, visszaküldési és adatvédelmi irányelvek részleteit.
    • Biztosítsa az őszinteséget és az átláthatóságot a márka üzleti modelljével és a vállalat működésével kapcsolatban.
  • Online hírnév
    • Jelenítsünk meg őszinte véleményeket és ajánlásokat egy márka termékeiről és szolgáltatásairól, hogy segítsünk az ügyfeleknek megérteni, hogyan kell ezeket használni.
    • Jelenítsünk meg  minden hivatalos, harmadik féltől származó jelvényt vagy jóváhagyási tanúsítványt..
    • Világosan mutassuk meg, hogyan léphetnek velünk  kapcsolatba az ügyfelek.
    • Feltétlenül tájékoztassuk az ügyfeleket, ha a márka blogbejegyzést tesz közzé.
    • Győződjünk meg arról, hogy az ügyfelek tudják, ha a márkát megemlítették egy harmadik féltől származó cikkben.
  • Professzionális tervezés
    • Győződjünk meg arról, hogy a márka webhelye rendelkezik SSL-tanúsítvánnyal, amely biztosítja az ügyfeleket, hogy bizalmas adataikat biztonságosan tárolják.
    • A márka webhelyén könnyen navigálhatónak kell lennie, és nem tartalmazhat szükségtelen átirányításokat vagy hibás hivatkozásokra való átirányításokat.
    • Lehetőleg kerüljük a placeholdereket , mivel ez azt a benyomást kelti a Google-ban és az ügyfélben, hogy a webhely még fejlesztés alatt áll, és még nem áll készen a SERP-re.

A Google elmagyarázta, hogy a márkák több lépést is megtehetnek annak érdekében, hogy gyorsabban és pontosabban megértsék vállalkozásukat:

  • Hozzunk létre és igazoljunk Google vállalkozásprofilt.
  • Osszuk meg a naprakész információkat a Merchant Centerben a Vállalkozási adatok beállításainál.
  • Kapcsoljuk össze a releváns külső platformokat a Merchant Centerrel.
  • Kövessük a Google keresőoptimalizálási irányelveit az erős ügyfélélmény biztosítása érdekében.
  • Iratkozzunk fel a Google Ügyfélvélemények  vagy más, harmadik fél által készített véleményezési szolgáltatásokra az eladóértékelésekre való jogosultság javítása érdekében.
  • Párosítsuk a terméktáblázatban szereplő termékadatokat a webhelyünkkel, hogy az ügyfelek ugyanazt az információt látják mindkét platformon.

Ha további információt szeretnél tudni a félrevezetésre vonatkozó irányelveiről, akkor olvasd el  Google bizalomépítés az ügyfelekkel útmutatóját!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet