Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Fordító már több, mint 100 nyelvnél jár

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.18.

A Google online fordító programja jelentős mérföldkőhöz érkezett, hiszen a 10 éves fennállását ünnepli és a mostani 13 nyelv hozzáadásával átlépték a százas határt, egészen pontosan 103 nyelv áll a felhasználók rendelkezésére.

Ezzel lefedte az online közönség 99%-át. A fordító alkalmazás alapötlete 2004-ben született, mikor is a társ-alapító Sergey Brin zavarba ejtő szituációba került egy koreai e-mail fordítása miatt, amely meglehetősen értelmetlenre és viccesre sikeredett.

google-translate-632x321

Jelenleg a Google Fordító részben automata gépi, részben önkéntesek munkáját felhasználó program, amely biztosítja a pontos fordítást és lehetőleg nem ad nevetséges válaszokat. Egy új nyelv hozzáadásának feltétele, hogy az adott nyelv írott legyen és már fellelhető legyen jelentős méretű online tartalom, amely az adott nyelven íródott és amire a gépi tanulást már ráereszthetik. Ehhez tartozik a három millió önkéntes fordító, akik folyamatosan javítják a munkákat és új szavakkal, ötletekkel egészítik azt ki.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet