Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google felajánlja a riválisok hirdetéseinek megjelenítését a YouTube-on

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.22.

Az Európai Bizottság tavaly indított vizsgálatot annak megvizsgálására, hogy a világ legnagyobb kereső- és videószolgáltatója tisztességtelen előnyhöz juttatja-e magát a digitális reklámozásban azzal, hogy korlátozza a riválisok és a hirdetők hozzáférését a felhasználói adatokhoz.

Ebben a vizsgálatban az EU versenyfelügyeleti szervezete külön kiemelte a Google azon követelményét, hogy a hirdetők az Ad Manager segítségével jelenítsék meg a hirdetéseket a YouTube-on, valamint a riválisok YouTube-on történő hirdetés megjelenítésének lehetséges korlátozásait.

Most a Google javaslata arra, hogy mégis megjelenítse a riválisok hirdetéseit része annak a kísérletének, hogy véget vessen a tavaly elindult uniós vizsgálatnak, és elkerülje a globális forgalmának 10 százalékát is elérő bírságot.

Miért érdekes ez? 

A YouTube-on megjelenő rivális hirdetések lehetővé tennék, hogy más hirdetők versenyezzenek a piaci részesedésért, ami a hirdetők és a fogyasztók számára egyaránt előnyös lehet. Egyelőre nincs utalás arra, hogy ez milyen hatással lehet a Google-ra, de minden bizonnyal figyelemmel kísérjük ezt. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet