Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google felajánlja a riválisok hirdetéseinek megjelenítését a YouTube-on

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.22.

Az Európai Bizottság tavaly indított vizsgálatot annak megvizsgálására, hogy a világ legnagyobb kereső- és videószolgáltatója tisztességtelen előnyhöz juttatja-e magát a digitális reklámozásban azzal, hogy korlátozza a riválisok és a hirdetők hozzáférését a felhasználói adatokhoz.

Ebben a vizsgálatban az EU versenyfelügyeleti szervezete külön kiemelte a Google azon követelményét, hogy a hirdetők az Ad Manager segítségével jelenítsék meg a hirdetéseket a YouTube-on, valamint a riválisok YouTube-on történő hirdetés megjelenítésének lehetséges korlátozásait.

Most a Google javaslata arra, hogy mégis megjelenítse a riválisok hirdetéseit része annak a kísérletének, hogy véget vessen a tavaly elindult uniós vizsgálatnak, és elkerülje a globális forgalmának 10 százalékát is elérő bírságot.

Miért érdekes ez? 

A YouTube-on megjelenő rivális hirdetések lehetővé tennék, hogy más hirdetők versenyezzenek a piaci részesedésért, ami a hirdetők és a fogyasztók számára egyaránt előnyös lehet. Egyelőre nincs utalás arra, hogy ez milyen hatással lehet a Google-ra, de minden bizonnyal figyelemmel kísérjük ezt. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet