Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google és a Yahoo 2024-ben frissíti a feladói követelményeket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.11.13.

2024-re vonatkozó útmutató a Google és a Yahoo frissített adatvédelmi követelményeihez.

Mire kell odafigyelni és beállítani?

Hogy megfelelj a frissített követelményeknek:

  • A Google és a Yahoo-nál minden feladónak hitelesítenie kell az e-mailjeit. (Nem újdonság, de lehetnek olyan változások, amelyeket az elkövetkező hónapokban figyelembe kell venni.)
  • A címzettek számára lehetővé kell tenni, hogy könnyedén leiratkozhassanak, a feladónak pedig két napon belül fel kell dolgoznia és teljesítenie kell a leiratkozási kérelmeket. (Míg a leiratkozási linkek már több mint két évtizede jogi követelménynek számítanak, az egy kattintással történő leiratkozási funkció új követelmény.)
  • Továbbá a Google ígéretet tett, hogy létrehoz egy 0,3%-os “egyértelmű spam-arány értékhatárt”, ami alatt kell maradniuk a feladónak, hogy továbbra is hozzáférhessenek a Gmail postafiókjukhoz. A Yahoo szintén jelezte, hogy odafigyel és betartatja ezt. (Ez sem újdonság.)

Forrás: https://meetmarigold.com/blogs/2024-guide-to-google-yahoos-new-privacy-protections/ 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet