Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google elutasítja azokat a hirdetéseket, amelyek tolakodó hirdetéseket tartalmazó oldalakra vezetnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.09.14.

A Google Ads új irányelvet vezet be, amely előírja, hogy a céloldalak megfeleljenek a „jobb hirdetésekre vonatkozó szabványoknak”, ahogy azt a Coalition For Better Ads megfogalmazta.

A Google cél követelményekre vonatkozó irányelvének módosítása kimondja, hogy ha egy hirdetés olyan oldalra vezet, amely nem felel meg a jobb hirdetési szabványoknak, a Google elutasítja a hirdetést.

A Google e-maileket küld a hirdetőknek, amelyben tájékoztatja őket az irányelv változásról, így nagyjából egy hónap marad a szükséges frissítések elvégzésére. Azaz októberig ad időt a hirdetőknek, hogy megfeleljenek egy új irányelvnek, különben hirdetéseiket elutasítják.

Ez az új irányelv azt jelenti, hogy fokozottan ügyelni kell arra, hogy az emberek mely oldalakra érkeznek. A Google nem akarja, hogy a hirdetők olyan oldalakra küldjék az embereket, amelyek tolakodó vagy bosszantó hirdetési élményeket tartalmaznak.

Előfordulhat, hogy céloldalak egyes ügyfeleknél már megfelelnek a jobb hirdetési szabványoknak, különösen akkor, ha a Google oldalélmény-frissítésére vannak optimalizálva.

Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy céloldalak megfelelnek a szabványoknak, akkor ezt a Google hirdetési élményről szóló jelentésben megnézhetjük.

A jobb hirdetési szabványoknak nem megfelelő hirdetések a következők:

  • Pop-up hirdetések
  • Videohirdetések automatikus lejátszása hanggal
  • Olyan hirdetések, amelyek megakadályozzák, hogy a látogatók lássák a fő tartalmat
  • Postai hirdetések visszaszámlálóval
  • Nagy, ragadós hirdetések, amelyek az oldalon maradnak, miközben a látogató görget
  • 30%-nál nagyobb hirdetés sűrűség
  • Villogó, animált hirdetések

Tehát, ha egy hirdetés megszakítja a látogató böngészési élményét, az szinte bizonyosan ellentétes a jobb hirdetési szabványokkal.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet