Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.04.09.

Amikor a Search Engine Land felvetette a PPC közösség aggodalmait a hirdetés erőssége miatt, Brendon Kraham, a Google keresésért és kereskedelemért felelős alelnöke foglalkozott a kérdéssel. Kijelentette, hogy a hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük. Ő mondta:

„Nem tudom, honnan származik [az ötlet, hogy a hirdetés erőssége nem fontos]. A hirdetés ereje a középpontjában áll annak, amit megpróbálunk tenni, mert a kreatív hihetetlenül fontos lesz, és a hirdetés erőssége lesz az a mechanizmus, amellyel ezt értékeljük mind a Performance Max, mind az olyan csatornákon, mint a keresés.”

A Performance Max szerepe

Kraham megjegyezte, hogy a PMax olyan eszközgenerálási képességeket kínál, amelyek növelhetik a hirdetés erejét. Kiemelte, hogy azoknak a hirdetőknek, akik kihasználják a PMax eszközgenerálási képességeit a kampányépítés során, 63%-kal nagyobb esélyük van jó vagy kiváló hirdetési erősségi pontszám elérésére. Ez jelzi a Performance Max hatékonyságát a hirdetési eszközök optimalizálása és a kampány teljesítményének javítása terén

A PMax a Google Ads jövője?

Kraham azzal zárta, hogy hangsúlyozta, hogy az AI a digitális reklámozás jövőjét képviseli, a PMax pedig ennek a koncepciónak a kiváló példája. Kiemelte, hogy a PMax miként biztosítja a vállalkozásoknak, különösen a korlátozott erőforrásokkal rendelkező kisvállalkozásoknak azt a lehetőséget, hogy szélesebb körű és mélységű eszközöket szállítsanak, lehetővé téve számukra, hogy lépést tartsanak a fogyasztók változó preferenciáival.

Utolsó megjegyzésében Kraham megismételte a mesterséges intelligencia által vezérelt megoldások, például a PMax jelentőségét abban, hogy a vállalkozások boldoguljanak a mai rohanó digitális környezetben.

„Az automatizálás a jövő, és a PMax a legjobb példa az AI-ra a hirdetésekben, mert ez az egyetlen kampánytípus, amely mesterséges intelligencia segítségével fut a készleten; prediktív és generatív egyaránt.”

„Mindkét esetben folytatni fogjuk az építkezést, mert segítenünk kell a marketingeseket, hogy olyan sebességgel érjék el a fogyasztókat, ahogyan működnek – a PMax a legjobb megnyilvánulása annak, hogyan kell ezt megtenni.”

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet