Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Compare lehúzza a redőnyt

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.25.

A Google Compare, vagyis a cég saját pénzügyi összehasonlító weboldala – amely többek között gépkocsi biztosítással, hitel ajánlatokkal, utazás/otthon biztosítással foglalkozott – leáll a működéssel

Az oldal Amerikában és Nagy-Britanniában működött, de márciustól végleg eltűnik az internetről. Látogatói forgalom szempontjából kifejezetten jól teljesített az oldal, de bevételi oldalon nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Legalábbis ez a hivatalos magyarázat, amit nagyon nehéz komolyan venni, tekintve, hogy a hitel és biztosítás szektor árösszehasonlító és kalkulátoros szereplői mind külföldön, mind idehaza virágkorukat élik és hatalmas nyereségeket könyvelhetnek el évről-évre. Ezeknek az oldalaknak az egyik legfőbb forgalmi csatornája pedig maga a Google AdWords, amit értelemszerűen a Google is bevetett a Compare esetében. Többek között ezért több piaci szereplő is megvádolta a Google-t a piaci erőfölénnyel történő visszaéléssel, ami szintén magyarázatul szolgálhat arra, hogy a Google befejezte ezt a tevékenységét.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet