Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bevezeti a ‘business doesn’t exist’ opciót

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.16.

Az ún. ‘Business redressal complaint form’-on mostantól már azt is jelezni lehet egy hivatalos panasztétel során, hogy az adott vállalkozás nem is létezik. Ez azért jött kapóra, mert nagyon sokszor spam-szerű vállalkozásokat indítottak annak érdekében, hogy létező (és sokszor jól menő) vállalkozások renoméját így húzzák le. Vagy némely esetben maga a Google tévedett egy-egy vállalkozás létével kapcsolatban.

A ‘Business redressal complaint form’ hivatalos célja, hogy jelezni tudjuk (idézem angolul) “misleading information or fraudulent activity on Google Maps related to the name, phone number, or URL of a business”.

Mindenesetre mostantól egy újabb eszközt (sőt, végre kaptunk egy eszközt) ahhoz, hogy egy ártalmas, vállalkozásnak tűnő entitást kitöröltessünk a Google hivatalos csatornáin keresztül. Hozzátéve: valószínű, hogy ennek elbírálása továbbra is manuális, ezért ettől függetlenül megtörténhet, hogy nem lesz hatása. Mindazonáltal ez egy igen ígéretes eszköz ahhoz, hogy ténylegesen is megszabaduljunk egy nem létező, vagy egyenesen ártalmas Google listing-től.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet