Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bevezeti a ‘business doesn’t exist’ opciót

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.16.

Az ún. ‘Business redressal complaint form’-on mostantól már azt is jelezni lehet egy hivatalos panasztétel során, hogy az adott vállalkozás nem is létezik. Ez azért jött kapóra, mert nagyon sokszor spam-szerű vállalkozásokat indítottak annak érdekében, hogy létező (és sokszor jól menő) vállalkozások renoméját így húzzák le. Vagy némely esetben maga a Google tévedett egy-egy vállalkozás létével kapcsolatban.

A ‘Business redressal complaint form’ hivatalos célja, hogy jelezni tudjuk (idézem angolul) “misleading information or fraudulent activity on Google Maps related to the name, phone number, or URL of a business”.

Mindenesetre mostantól egy újabb eszközt (sőt, végre kaptunk egy eszközt) ahhoz, hogy egy ártalmas, vállalkozásnak tűnő entitást kitöröltessünk a Google hivatalos csatornáin keresztül. Hozzátéve: valószínű, hogy ennek elbírálása továbbra is manuális, ezért ettől függetlenül megtörténhet, hogy nem lesz hatása. Mindazonáltal ez egy igen ígéretes eszköz ahhoz, hogy ténylegesen is megszabaduljunk egy nem létező, vagy egyenesen ártalmas Google listing-től.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet