Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bevezeti a ‘business doesn’t exist’ opciót

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.16.

Az ún. ‘Business redressal complaint form’-on mostantól már azt is jelezni lehet egy hivatalos panasztétel során, hogy az adott vállalkozás nem is létezik. Ez azért jött kapóra, mert nagyon sokszor spam-szerű vállalkozásokat indítottak annak érdekében, hogy létező (és sokszor jól menő) vállalkozások renoméját így húzzák le. Vagy némely esetben maga a Google tévedett egy-egy vállalkozás létével kapcsolatban.

A ‘Business redressal complaint form’ hivatalos célja, hogy jelezni tudjuk (idézem angolul) “misleading information or fraudulent activity on Google Maps related to the name, phone number, or URL of a business”.

Mindenesetre mostantól egy újabb eszközt (sőt, végre kaptunk egy eszközt) ahhoz, hogy egy ártalmas, vállalkozásnak tűnő entitást kitöröltessünk a Google hivatalos csatornáin keresztül. Hozzátéve: valószínű, hogy ennek elbírálása továbbra is manuális, ezért ettől függetlenül megtörténhet, hogy nem lesz hatása. Mindazonáltal ez egy igen ígéretes eszköz ahhoz, hogy ténylegesen is megszabaduljunk egy nem létező, vagy egyenesen ártalmas Google listing-től.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet