Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bemutatta az új irányelvét, amellyel a félrevezető hirdetések ellen küzd

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.05.

A Google Ads új irányelvet vezet be a csalások leküzdésére és a félrevezető hirdetések megelőzésére. A korlátozott hirdetésmegjelenítési irányelv “Limited Ads Serving” fokozza a hirdetések átláthatóságát, építi a felhasználók bizalmát és visszaszorítja a félrevezető hirdetéseket. 

Az új irányelv próbaidőt ír elő az ismeretlen hirdetőknek és korlátozza a hirdetés megjelenését a fiókban. Az új irányelv akkor érvényes, ha egy hirdető bizonyos márkákat céloz meg kampányában, de a hirdetés és a márka közötti kapcsolat nem egyértelmű. Ilyen esetekben korlátozza a megjelenést a rendszer. 

A Google Ads értesíti az új irányelv által érintett hirdetőket. Ezek a hirdetők útmutatást kapnak azzal kapcsolatban, hogy a Google által “minősített” státuszhoz szükséges követelményeket teljesítsék. 

A szigorúbb hirdetési irányelvek bevezetése növeli a felhasználók bizalmát, illetve segíthet egyes márkáknak azáltal, hogy csökkenti a rossz minőségű hirdetések megjelenését.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet