Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bemutatta az új irányelvét, amellyel a félrevezető hirdetések ellen küzd

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.05.

A Google Ads új irányelvet vezet be a csalások leküzdésére és a félrevezető hirdetések megelőzésére. A korlátozott hirdetésmegjelenítési irányelv “Limited Ads Serving” fokozza a hirdetések átláthatóságát, építi a felhasználók bizalmát és visszaszorítja a félrevezető hirdetéseket. 

Az új irányelv próbaidőt ír elő az ismeretlen hirdetőknek és korlátozza a hirdetés megjelenését a fiókban. Az új irányelv akkor érvényes, ha egy hirdető bizonyos márkákat céloz meg kampányában, de a hirdetés és a márka közötti kapcsolat nem egyértelmű. Ilyen esetekben korlátozza a megjelenést a rendszer. 

A Google Ads értesíti az új irányelv által érintett hirdetőket. Ezek a hirdetők útmutatást kapnak azzal kapcsolatban, hogy a Google által “minősített” státuszhoz szükséges követelményeket teljesítsék. 

A szigorúbb hirdetési irányelvek bevezetése növeli a felhasználók bizalmát, illetve segíthet egyes márkáknak azáltal, hogy csökkenti a rossz minőségű hirdetések megjelenését.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet