Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bemutatja a Hirdetések Átláthatósági Központját

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.04.05.

Annak érdekében, hogy bizonyítsa elkötelezettségét a felhasználók és a vállalkozások biztonságos és átlátható hirdetései mellett, a Google bejelentette a Hirdetések Átláthatósági Központjának elindítását és a 2022-es hirdetésbiztonsági jelentés kiadását.

Mi az az Ad Transparency Center?

A Hirdetések Átláthatósági Központja , amely a következő hetekben jelenik meg a felhasználók számára világszerte, kereshető adatbázist kínál a Google Keresésben, a YouTube-on és a Display Hálózaton megjelenő összes hirdetésről.

A Big Tech társai hirdetéseinek átláthatóságára tett erőfeszítéseihez hasonlóan a Google is arra törekszik, hogy a felhasználók megfelelő tájékoztatást kapjanak az általuk látott hirdetésekről. 

A Google nagyobb átláthatóságot kínál a politikai hirdetések számára. A politikai hirdetésekre vonatkozó további részletek közé tartozik a hirdetők által elköltött összeg, a hirdetés megjelenésének száma és a földrajzi célzás feltételei.

Az Ads Transparency Center használata reklámkutatási eszközként

A hirdetők a Hirdetések Átláthatósági Központját kutatási eszközként használhatják a versenytársak terveinek elemzéséhez, illetve a hirdetésszövegeket Google Ads-kampányok létrehozásához.

A Hirdetések Átláthatósági Központja mellett a Saját hirdetési központot is meglátogathatjuk Google-fiókunkban. Az októberben bemutatott funkció lehetővé teszi a Google-on nemrégiben látott hirdetések áttekintését. Kategória, márka és kényes témák szerint szabályozhatjuk a megjelenített hirdetéseket .

Insights from the 2022 Ads Safety Report

A kapcsolódó hírek között a Google 2022-es hirdetésbiztonsági jelentése részletes betekintést nyújt a csalás megelőzésére, az átláthatóság biztosítására és a fiatalabb felhasználók védelmére tett erőfeszítéseibe.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet