Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bemutatja a Hirdetések Átláthatósági Központját

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.04.05.

Annak érdekében, hogy bizonyítsa elkötelezettségét a felhasználók és a vállalkozások biztonságos és átlátható hirdetései mellett, a Google bejelentette a Hirdetések Átláthatósági Központjának elindítását és a 2022-es hirdetésbiztonsági jelentés kiadását.

Mi az az Ad Transparency Center?

A Hirdetések Átláthatósági Központja , amely a következő hetekben jelenik meg a felhasználók számára világszerte, kereshető adatbázist kínál a Google Keresésben, a YouTube-on és a Display Hálózaton megjelenő összes hirdetésről.

A Big Tech társai hirdetéseinek átláthatóságára tett erőfeszítéseihez hasonlóan a Google is arra törekszik, hogy a felhasználók megfelelő tájékoztatást kapjanak az általuk látott hirdetésekről. 

A Google nagyobb átláthatóságot kínál a politikai hirdetések számára. A politikai hirdetésekre vonatkozó további részletek közé tartozik a hirdetők által elköltött összeg, a hirdetés megjelenésének száma és a földrajzi célzás feltételei.

Az Ads Transparency Center használata reklámkutatási eszközként

A hirdetők a Hirdetések Átláthatósági Központját kutatási eszközként használhatják a versenytársak terveinek elemzéséhez, illetve a hirdetésszövegeket Google Ads-kampányok létrehozásához.

A Hirdetések Átláthatósági Központja mellett a Saját hirdetési központot is meglátogathatjuk Google-fiókunkban. Az októberben bemutatott funkció lehetővé teszi a Google-on nemrégiben látott hirdetések áttekintését. Kategória, márka és kényes témák szerint szabályozhatjuk a megjelenített hirdetéseket .

Insights from the 2022 Ads Safety Report

A kapcsolódó hírek között a Google 2022-es hirdetésbiztonsági jelentése részletes betekintést nyújt a csalás megelőzésére, az átláthatóság biztosítására és a fiatalabb felhasználók védelmére tett erőfeszítéseibe.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet