Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bemutatja a bővített találatok tesztjét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.05.

Az eszköz, mellyel lehetőségünk nyílik az oldalunk tesztelésére, hogy láthassuk, milyen bővített találatokat képesek generálni az oldal struktúrált adatai.

bovitett-talalatok-tesztje

Ez az új tesztelési eszköz minden olyan strukturált adatot tesztel, ami bővített találatként jelenik meg, vagy a robotok tájékoztatására szolgál. Különféle adatforrásokat vizsgál, ide értve a JSON-LD-t, a Microdatát és az RDFa-t. Tehát pontosabb ábrázolást nyújt arról, hogyan jelenik meg egy oldal a keresési eredmények között, valamint a dinamikusan betöltött tartalmon belüli strukturált adatok tesztelésére is alkalmas.

Jelenleg az eszköz a következő strukturált adatok tesztelésére alkalmas: receptek, munkahelyek, filmek és tanfolyamok. A Google azonban megjegyezte, hogy ez csupán az első lépés, és idővel még több adattípust támogat.

Az eszköz használata ugyanúgy működik, mint a Google más tesztelési eszközei, azaz meg kell adni az URL-t, és már vizsgálhatja is az eredményeket. Az érvénytelen kód kiemelésre kerül, így pontosan tudni fogja, hogy mi a teendő.

Ráadásul nem csupán a tesztelésre van lehetőség ezzel, hanem egyúttal az oldalunk ezen a felületen beküldhető indexelésre is.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet