Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bemutatja a bővített találatok tesztjét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.05.

Az eszköz, mellyel lehetőségünk nyílik az oldalunk tesztelésére, hogy láthassuk, milyen bővített találatokat képesek generálni az oldal struktúrált adatai.

bovitett-talalatok-tesztje

Ez az új tesztelési eszköz minden olyan strukturált adatot tesztel, ami bővített találatként jelenik meg, vagy a robotok tájékoztatására szolgál. Különféle adatforrásokat vizsgál, ide értve a JSON-LD-t, a Microdatát és az RDFa-t. Tehát pontosabb ábrázolást nyújt arról, hogyan jelenik meg egy oldal a keresési eredmények között, valamint a dinamikusan betöltött tartalmon belüli strukturált adatok tesztelésére is alkalmas.

Jelenleg az eszköz a következő strukturált adatok tesztelésére alkalmas: receptek, munkahelyek, filmek és tanfolyamok. A Google azonban megjegyezte, hogy ez csupán az első lépés, és idővel még több adattípust támogat.

Az eszköz használata ugyanúgy működik, mint a Google más tesztelési eszközei, azaz meg kell adni az URL-t, és már vizsgálhatja is az eredményeket. Az érvénytelen kód kiemelésre kerül, így pontosan tudni fogja, hogy mi a teendő.

Ráadásul nem csupán a tesztelésre van lehetőség ezzel, hanem egyúttal az oldalunk ezen a felületen beküldhető indexelésre is.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet