Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google automatikusan meg fogja jeleníteni a releváns információkat a hírlevelekből

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.05.22.

A Google Merchant Center áprilistól éles új funkciója lehetővé teszi, hogy a Google automatikusan felhasználja a vállalkozás hírleveleinke tartalmát a márka és a termékek megjelenítésére a Google különböző felületein, például a Keresőben, a Shoppingban és a Térképen.

Hogyan működik ez a gyakorlatban?

  1. Automatikus adatgyűjtés: A Google automatikusan feliratkozhat a hírlevélre, vagy akár mi is elküldhetjük ezeket a Google-nak. Ehhez hozzá kell adni  a marketingemailtogoog@gmail.com címet a hírlevél listához, biztosítva, hogy a Google megkapja a legfrissebb tartalmakat.
  2. A Google feltérképezi az e-maileket és adatokat gyűjt, többek között:
    • A közösségi média csatornák linkjeit
    • A kiemelt közösségi média tartalmakat
    • Aktuális vagy közelgő akciókat és promóciókat
    • Logókat, képeket és videókat
  3. Adatok felhasználása: A begyűjtött információkat a Google megjelenítheti a Keresőben, a Shopping fülön és más platformokon, ezzel növelve a márka és a termékek láthatóságát. Ezeket az adatokat a Merchant Center feltételei szerint kezeli.
  4. Leiratkozás lehetősége: A funkció bármikor kikapcsolható a Merchant Centerben az alábbi lépések szerint:
    • Navigálj az “Általános fiókbeállítások” menüpontra.
    • Görgess le a “Marketingadatok megosztása” szakaszhoz.
    • Válasszd a “Nem osztom meg az adatokat” lehetőséget, majd kattintson a “Mentés” gombra

Forrás: https://support.google.com/merchants/answer/15760498?hl=hu

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet