Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google automatikusan frissíti az intelligens Shopping kampányokat a Performance Max kampánytípusra

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.01.

A Google megkezdte az automatikus frissítések bevezetését, amelyek az intelligens shopping kampányokat Performance Max kampánytípusra alakítja.

A legtöbb hirdető számára a frissítések szeptemberben fejeződnek be. A Google körülbelül 2-3 héttel a frissítések előtt értesítést küld a fiókba és megadja a kampány frissítésének a pontos dátumát.  

Az upgrade során a korábbi intelligens Shopping kampány beállításai + budget automatikusan transzferálódnak a  PMax kampányba.

Miután az upgrade megtörtént, a korábbi Smart shopping kampányok “Eltávolított” státuszba kerülnek,  és a rájuk vonatkozó historikus teljesítmény statisztika “csak olvasási” módban lesz elérhető a korábbi Smart shopping kampányban.

Ha nem szeretnénk várni a Google-ra és már most frissítenénk a Smart shopping kampányt, erre is van lehetőség, hiszen már a legtöbb fiókban megjelent ez a lehetőség. A Google is ezt javasolja, hiszen így jobban átláthatjuk a kampányt és ellenőrizhetjük a beállításokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet