Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google automatikusan frissíti az intelligens Shopping kampányokat a Performance Max kampánytípusra

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.01.

A Google megkezdte az automatikus frissítések bevezetését, amelyek az intelligens shopping kampányokat Performance Max kampánytípusra alakítja.

A legtöbb hirdető számára a frissítések szeptemberben fejeződnek be. A Google körülbelül 2-3 héttel a frissítések előtt értesítést küld a fiókba és megadja a kampány frissítésének a pontos dátumát.  

Az upgrade során a korábbi intelligens Shopping kampány beállításai + budget automatikusan transzferálódnak a  PMax kampányba.

Miután az upgrade megtörtént, a korábbi Smart shopping kampányok “Eltávolított” státuszba kerülnek,  és a rájuk vonatkozó historikus teljesítmény statisztika “csak olvasási” módban lesz elérhető a korábbi Smart shopping kampányban.

Ha nem szeretnénk várni a Google-ra és már most frissítenénk a Smart shopping kampányt, erre is van lehetőség, hiszen már a legtöbb fiókban megjelent ez a lehetőség. A Google is ezt javasolja, hiszen így jobban átláthatjuk a kampányt és ellenőrizhetjük a beállításokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet