Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google átnevezte Bardot Geminire és bemutatta a Gemini fizetős verzióját

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.02.16.

Bard, a Google generatív mesterséges intelligencia által vezérelt eszköze már új néven érhető el. A Google  bejelentette a Bard átnevezését Geminire.

A Gemini fizetős verziója  Gemini Advanced néven érhető el, egyelőre csak angol nyelven. https://gemini.google.com/

A Gemini felváltja a Duet AI-t, és a Gemini modellt elhozza a Gmail, a Dokumentumok, a Táblázatok, a Diák, a Meet és más Google-termékekbe.

A Gemini fizetős változata,, a Gemini Advance, a Google One előfizetési szolgáltatás AI Premium előfizetésének részeként érhető el (amely extra tárhelyet és néhány egyéb funkciót biztosít), havi 19,99 dollárért. A Google két hónapos ingyenes próbaverziót kínál az új előfizetőknek.

A Google One prémium csomag részeként a Gemini hamarosan elérhető lesz olyan termékekben, mint a Gmail, a Dokumentumok, a Táblázatok, a Diák és a Meet. A Gemini leváltja a Duet AI-t.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet