Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google AdSense illeszkedő tartalom widgetje 2022. március 1-től kezdve csak hirdetéseket fog mutatni

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.12.02.

A párosított tartalom “Multiplex hirdetések” néven fog megjelenni, és csak hirdetéseket fog mutatni, még akkor is, ha a monetizáció ki van kapcsolva.

2022. március 1-től a Google AdSense Matched content widgetje csak hirdetéseket fog mutatni – jelentette be a vállalat. A változással párhuzamosan a Google a Matched contentet “Multiplex hirdetések” néven is átnevezi.

Mi változik?

 A 2015-ben ingyenes ajánlószolgáltatásként indított Matched content widget, amely lehetővé teszi, hogy a webhelyek saját tartalmaikat reklámozzák a látogatók számára, a (kikapcsolható) hirdetésekkel együtt, 2022. február 28-ig továbbra is így fog működni.

Új szabályok

Ahhoz, hogy a Matched tartalomra jogosultak legyenek, a webhelyeknek legalább egy minimális számú egyedi oldalt kell tartalmazniuk, és meg kell felelniük egy forgalmi volumenre vonatkozó követelménynek. A változtatással és az azt követő, Multiplex hirdetések néven történő átnevezéssel ezek a követelmények megszűnnek, és a hirdetési típus minden AdSense-kiadó számára elérhetővé válik.

2022. március 1. után az AdSense felületén a Matched content oldal megszűnik, és a Matched content egység szerkesztője frissül, hogy az új, csak hirdetésekkel kapcsolatos formátumot jelenítse meg.

 Azok az oldalak, amelyek a Matched content widgetet használták arra, hogy a felhasználóknak a saját tartalmuk és a hirdetések keverékét mutassák meg, március 1-jétől csak hirdetéseket fognak mutatni. Ez a változás automatikusan megtörténik, még akkor is, ha a “Monetize with Ads” opció ki van kapcsolva.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet