Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads változást jelent be a földrajzi célzás beállításaiban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.03.

A Google Ads leegyszerűsíti a földrajzi célzást. Az alacsony hatású beállításokat eltávolítja, így a célzási élmény javulni fog. A Google Ads márciustól kezdődően értesíti a hirdetőket a földrajzi célzás beállításainak közelgő változásairól az egyes kampánytípusokban.

A változtatások célja a célzási folyamat egyszerűsítése és összehangolása, így a hirdetők számára egyszerűbbé és egyértelműbbé válik a hatékony kampányok létrehozása.

A célbeállításokat érintő egyik legfontosabb változás az, hogy a Google eltávolítja a „ Keresési érdeklődés: Az Ön által megcélzott helyekre kereső emberek ” opciót.

A Google szerint ennek a lehetőségnek az elfogadási aránya alacsony, ráadásul úgy találta, hogy nem használják hatékonyan.

A hirdetők továbbra is megcélozhatják a „ Jelenlét vagy érdeklődés ” vagy a „ Jelenlét ” opciókat, amelyek jobban illeszkednek a legtöbb kampány hirdetési céljaihoz.

A „Jelenlét vagy érdeklődés: A kizárt helyeken tartózkodó, rendszeresen tartózkodó vagy irántuk érdeklődést tanúsító személyek” kizárási lehetőség szintén el lesz távolítva.

A Google szerint sok hirdető zavarónak találja ezt a lehetőséget, és csekély hatással van a kampány teljesítményére, jellemzően nem vagy nem szívesen használják.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet