Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads változást jelent be a földrajzi célzás beállításaiban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.03.

A Google Ads leegyszerűsíti a földrajzi célzást. Az alacsony hatású beállításokat eltávolítja, így a célzási élmény javulni fog. A Google Ads márciustól kezdődően értesíti a hirdetőket a földrajzi célzás beállításainak közelgő változásairól az egyes kampánytípusokban.

A változtatások célja a célzási folyamat egyszerűsítése és összehangolása, így a hirdetők számára egyszerűbbé és egyértelműbbé válik a hatékony kampányok létrehozása.

A célbeállításokat érintő egyik legfontosabb változás az, hogy a Google eltávolítja a „ Keresési érdeklődés: Az Ön által megcélzott helyekre kereső emberek ” opciót.

A Google szerint ennek a lehetőségnek az elfogadási aránya alacsony, ráadásul úgy találta, hogy nem használják hatékonyan.

A hirdetők továbbra is megcélozhatják a „ Jelenlét vagy érdeklődés ” vagy a „ Jelenlét ” opciókat, amelyek jobban illeszkednek a legtöbb kampány hirdetési céljaihoz.

A „Jelenlét vagy érdeklődés: A kizárt helyeken tartózkodó, rendszeresen tartózkodó vagy irántuk érdeklődést tanúsító személyek” kizárási lehetőség szintén el lesz távolítva.

A Google szerint sok hirdető zavarónak találja ezt a lehetőséget, és csekély hatással van a kampány teljesítményére, jellemzően nem vagy nem szívesen használják.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet