Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads teszteli az új igazoló jelvényt

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.04.19.

Egy új megjelenésű ellenőrző jelvény kezd megjelenni a Google Ads szolgáltatásban az ellenőrzött hirdetők számára.

Hogyan néz ki az ellenőrzött jelvény? 

Ez az új megjelenésű jelvény egy kék pajzs formáját ölti, fehér pipával, ahogyan Saad AK megosztotta a Twitteren :

A jelvényre kattintva a Saját hirdetési központba kerülünk, ahol a Google közli a hirdető nevét, hogy azt a Google ellenőrizte, és a helye.

 A Google az elmúlt hetekben kísérletezett kék jelvényikonokkal és címkékkel. A Google Ads ellenőrző jelvényeinek tesztelésében látható volt egy jelvény, amit Khushal Bherwani észlelt és osztott meg Twitteren: A kék címkén kék kör volt bordákkal és egy pipa a belsejében:

 Az igazoló jelvényeket a fogyasztók általában bizalmi szimbólumnak tekintik. Ez a kis kiegészítés potenciálisan több kattintást, magasabb átkattintási arányt és konverziót eredményezhet azoknak a hirdetőknek, akik rendelkeznek ezzel.

Hirdető-ellenőrző program frissítése

A Google külön is közzétette ezt a frissítést az üzleti információk bétaverziójában :

  • A hirdetők egy része jogosult lehet arra, hogy önkéntesen benyújtsa személyazonosságának igazolását, hogy hozzáférjen az Üzleti információ funkcióhoz, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy keresési hirdetéseikben a vállalkozás nevét és logóját használják. Azok a hirdetők, akik jogosultak erre a programra, a Google Ads-fiókjukban lehetőséget fognak látni a hirdetői igazolás elvégzésére a funkció feloldásához. A hirdető-ellenőrzési programban foglalt követelmények teljesítésének vagy teljesítésének elmulasztása esetén nincs határidő és semmilyen hátrányos következmény.

A Google márciusban tette közzé a webhely nevét, a faviconokat és a szponzorált címkét  az asztali számítógépeken, miután tavaly októberben elindította őket mobileszközön .

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet