Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads teszteli az új igazoló jelvényt

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.04.19.

Egy új megjelenésű ellenőrző jelvény kezd megjelenni a Google Ads szolgáltatásban az ellenőrzött hirdetők számára.

Hogyan néz ki az ellenőrzött jelvény? 

Ez az új megjelenésű jelvény egy kék pajzs formáját ölti, fehér pipával, ahogyan Saad AK megosztotta a Twitteren :

A jelvényre kattintva a Saját hirdetési központba kerülünk, ahol a Google közli a hirdető nevét, hogy azt a Google ellenőrizte, és a helye.

 A Google az elmúlt hetekben kísérletezett kék jelvényikonokkal és címkékkel. A Google Ads ellenőrző jelvényeinek tesztelésében látható volt egy jelvény, amit Khushal Bherwani észlelt és osztott meg Twitteren: A kék címkén kék kör volt bordákkal és egy pipa a belsejében:

 Az igazoló jelvényeket a fogyasztók általában bizalmi szimbólumnak tekintik. Ez a kis kiegészítés potenciálisan több kattintást, magasabb átkattintási arányt és konverziót eredményezhet azoknak a hirdetőknek, akik rendelkeznek ezzel.

Hirdető-ellenőrző program frissítése

A Google külön is közzétette ezt a frissítést az üzleti információk bétaverziójában :

  • A hirdetők egy része jogosult lehet arra, hogy önkéntesen benyújtsa személyazonosságának igazolását, hogy hozzáférjen az Üzleti információ funkcióhoz, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy keresési hirdetéseikben a vállalkozás nevét és logóját használják. Azok a hirdetők, akik jogosultak erre a programra, a Google Ads-fiókjukban lehetőséget fognak látni a hirdetői igazolás elvégzésére a funkció feloldásához. A hirdető-ellenőrzési programban foglalt követelmények teljesítésének vagy teljesítésének elmulasztása esetén nincs határidő és semmilyen hátrányos következmény.

A Google márciusban tette közzé a webhely nevét, a faviconokat és a szponzorált címkét  az asztali számítógépeken, miután tavaly októberben elindította őket mobileszközön .

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet