Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads PMax képgeneráló funkciója már mindenki számára elérhető

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.02.27.

A Google még novemberben jelentette be, hogy elindítja mesterséges intelligenciájú eszközeit a PMax kampányok képeinek generálására és szerkesztésére. Ez a funkció mára világszerte angol nyelven már elérhető, a későbbiekben pedig további nyelveken is elérhető lesz.

A Google az új, Imagen 2 nevű modellel frissítette képgeneráló technológiáját, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy olyan marketing látványelemeket készítsenek, amelyek különböző életmódokat folytató embereket ábrázolnak.

A hirdetők arra is használhatják az Imagen 2-t, hogy variációkat készítsenek a meglévő, legjobban teljesítő képekről, bővítve kreatív lehetőségeiket.

Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/google-ads-performance-max-image-generation-now-available-to-all/509015/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet