Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads korlátozza az ország szintű helykizárásokat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.12.

A Google Ads 12 országban limitálja a kizáráskor megadható országok számát. 

Ginny Marvin, a Google-től a következőket mondta az X-en:

„A hibajelzésről az értesítés akkor jelenik meg, ha körülbelül 120-nál több országszintű helykizárást próbál hozzáadni. A cél a földrajzi célzás munkafolyamatainak egyszerűsítése, ezért inkább a pozitív földrajzi célzás használatát javasoljuk.”

Miért lehet ez lényeges? 

A Google irányelvei kimondják, hogy a kampány sikere szempontjából éppen olyan fontos, hogy hol ne jelenjenek meg a hirdetései, mint az, hogy hol jelenjenek meg, így a helyek korlátozására vonatkozó hirdetők általi ellenőrzés megszüntetése aggodalomra adhat okot. Azonban azoknak a hirdetőknek, akik szeretnének kizárni olyan helyeket, amelyeket korábban nem céloztak meg, nem kell aggódniuk, ahogy a Google megjegyzi:

„Nem kell kizárni azokat a területeket, amelyeket még nem célzott meg – hirdetései csak akkor jelennek meg olyan helyeken, ha kifejezetten megcélozza őket.”

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-now-limits-country-level-location-exclusions-438239

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet