Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads korlátozza az ország szintű helykizárásokat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.12.

A Google Ads 12 országban limitálja a kizáráskor megadható országok számát. 

Ginny Marvin, a Google-től a következőket mondta az X-en:

„A hibajelzésről az értesítés akkor jelenik meg, ha körülbelül 120-nál több országszintű helykizárást próbál hozzáadni. A cél a földrajzi célzás munkafolyamatainak egyszerűsítése, ezért inkább a pozitív földrajzi célzás használatát javasoljuk.”

Miért lehet ez lényeges? 

A Google irányelvei kimondják, hogy a kampány sikere szempontjából éppen olyan fontos, hogy hol ne jelenjenek meg a hirdetései, mint az, hogy hol jelenjenek meg, így a helyek korlátozására vonatkozó hirdetők általi ellenőrzés megszüntetése aggodalomra adhat okot. Azonban azoknak a hirdetőknek, akik szeretnének kizárni olyan helyeket, amelyeket korábban nem céloztak meg, nem kell aggódniuk, ahogy a Google megjegyzi:

„Nem kell kizárni azokat a területeket, amelyeket még nem célzott meg – hirdetései csak akkor jelennek meg olyan helyeken, ha kifejezetten megcélozza őket.”

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-now-limits-country-level-location-exclusions-438239

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet