A következő hetekben bevezetésre kerülő új funkciók mind segítik a vállalkozásokat, hogy minél jobb bevételt érjenek el az ünnepi időszakban.
A Google előrejelzése szerint a vásárlók 53%-a az idei szezonban többet tervez online vásárolni, mint tavaly ilyenkor. Érdemes hát kihasználni ezt a megnövekedett vásárlói érdeklődést és élni az új funkciók adta lehetőségekkel is.
Ez a 4 új funkció várható:
- Keresleti előrejelzés: 6 havi keresési előrejelzést láthatunk, melyhez a múltbeli adatokat és gépi tanulásból származó információkat egyaránt felhasznál.
- Fogyasztói érdeklődés információk: Összegyűjti a TOP keresési kifejezéseket és témákat, amik a kampányok teljesítményét leginkább segítik. Megmutatja, hogy ezekre hányan keresnek rá, a növekedési trendet és a fiókbeli teljesítményét.
- Közönségre vonatkozó információk: a saját vevők érdeklődését és szándékait mutatja meg. Pl azt is, hogy várhatóan milyen kreatív illik hozzájuk.
- Változástörténeti és Aukciós információk: megmutatja, hogy az egyes kampány- és fiókbeállítási változtatások és aukciósorrendi változások hogyan hatottak a kampányteljesítményre.
A fentiek bevezetése a következő hetekben várható, fiók- és kampányszinten lesz elérhető.