Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads Insights oldala 4 új funkcióval bővül

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.25.

A következő hetekben bevezetésre kerülő új funkciók mind segítik a vállalkozásokat, hogy minél jobb bevételt érjenek el az ünnepi időszakban.

A Google előrejelzése szerint a vásárlók 53%-a az idei szezonban többet tervez online vásárolni, mint tavaly ilyenkor. Érdemes hát kihasználni ezt a megnövekedett vásárlói érdeklődést és élni az új funkciók adta lehetőségekkel is.

Ez a 4 új funkció várható:

  • Keresleti előrejelzés: 6 havi keresési előrejelzést láthatunk, melyhez a múltbeli adatokat és gépi tanulásból származó információkat egyaránt felhasznál.
  • Fogyasztói érdeklődés információk: Összegyűjti a TOP keresési kifejezéseket és témákat, amik a kampányok teljesítményét leginkább segítik. Megmutatja, hogy ezekre hányan keresnek rá, a növekedési trendet és a fiókbeli teljesítményét.
  • Közönségre vonatkozó információk: a saját vevők érdeklődését és szándékait mutatja meg. Pl azt is, hogy várhatóan milyen kreatív illik hozzájuk.
  • Változástörténeti és Aukciós információk: megmutatja, hogy az egyes kampány- és fiókbeállítási változtatások és aukciósorrendi változások hogyan hatottak a kampányteljesítményre.

A fentiek bevezetése a következő hetekben várható, fiók- és kampányszinten lesz elérhető.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet