Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads Insights oldala 4 új funkcióval bővül

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.25.

A következő hetekben bevezetésre kerülő új funkciók mind segítik a vállalkozásokat, hogy minél jobb bevételt érjenek el az ünnepi időszakban.

A Google előrejelzése szerint a vásárlók 53%-a az idei szezonban többet tervez online vásárolni, mint tavaly ilyenkor. Érdemes hát kihasználni ezt a megnövekedett vásárlói érdeklődést és élni az új funkciók adta lehetőségekkel is.

Ez a 4 új funkció várható:

  • Keresleti előrejelzés: 6 havi keresési előrejelzést láthatunk, melyhez a múltbeli adatokat és gépi tanulásból származó információkat egyaránt felhasznál.
  • Fogyasztói érdeklődés információk: Összegyűjti a TOP keresési kifejezéseket és témákat, amik a kampányok teljesítményét leginkább segítik. Megmutatja, hogy ezekre hányan keresnek rá, a növekedési trendet és a fiókbeli teljesítményét.
  • Közönségre vonatkozó információk: a saját vevők érdeklődését és szándékait mutatja meg. Pl azt is, hogy várhatóan milyen kreatív illik hozzájuk.
  • Változástörténeti és Aukciós információk: megmutatja, hogy az egyes kampány- és fiókbeállítási változtatások és aukciósorrendi változások hogyan hatottak a kampányteljesítményre.

A fentiek bevezetése a következő hetekben várható, fiók- és kampányszinten lesz elérhető.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet