Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads Insights oldala 4 új funkcióval bővül

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.25.

A következő hetekben bevezetésre kerülő új funkciók mind segítik a vállalkozásokat, hogy minél jobb bevételt érjenek el az ünnepi időszakban.

A Google előrejelzése szerint a vásárlók 53%-a az idei szezonban többet tervez online vásárolni, mint tavaly ilyenkor. Érdemes hát kihasználni ezt a megnövekedett vásárlói érdeklődést és élni az új funkciók adta lehetőségekkel is.

Ez a 4 új funkció várható:

  • Keresleti előrejelzés: 6 havi keresési előrejelzést láthatunk, melyhez a múltbeli adatokat és gépi tanulásból származó információkat egyaránt felhasznál.
  • Fogyasztói érdeklődés információk: Összegyűjti a TOP keresési kifejezéseket és témákat, amik a kampányok teljesítményét leginkább segítik. Megmutatja, hogy ezekre hányan keresnek rá, a növekedési trendet és a fiókbeli teljesítményét.
  • Közönségre vonatkozó információk: a saját vevők érdeklődését és szándékait mutatja meg. Pl azt is, hogy várhatóan milyen kreatív illik hozzájuk.
  • Változástörténeti és Aukciós információk: megmutatja, hogy az egyes kampány- és fiókbeállítási változtatások és aukciósorrendi változások hogyan hatottak a kampányteljesítményre.

A fentiek bevezetése a következő hetekben várható, fiók- és kampányszinten lesz elérhető.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet