Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads hirdetésbővítmények nevet váltanak és innentől kezdve elemként szerepelnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.09.21.

A Google nemrég jelentette be, hogy a hirdetésbővítményeket a Google Ads kezelő felületén lévő elemekre keresztelik. A változást a következő néhány hétben vezetik be.

Korábban az elemek, például hívásbővítmények vagy belső linkek kezelése a kampány létrehozási folyamatának külön lépésében történt. Most, amikor beállítunk egy keresési vagy Pmax kampányt, a bővítmények ugyanabban a lépésben jönnek létre. 

A hirdetéskezelő előnézeti eszköze automatikusan frissül, így láthatjuk a hirdetésekhez tartozó bővítményeket. A Google a kampánycélok alapján ajánlott elemeket is megjelenít. A beállítási folyamat ezen szakaszában létrehozott elemek akkor lesznek elérhetőek, amikor más kampányokon és hirdetéscsoportokon dolgozunk. 

Az új “hirdetések és eszközök” menü

Az “eszközök” oldalon a fiókban lévő összes eszközről jelenít meg jelentéseket. A címsorok és leírások az “Eszköz” nézetben, míg az “Association” nézet táblázat szegmenseket, például képeket és árakat jelenít meg. 

Az egyszerűbb megtekintés és teljesítményelemzés érdekében a jelentéseket eszköztípus szerint is szűrhetjük. 

Új kombinációs jelentés

Ezzel a jelentéssel megtekinthetjük, hogyan teljesítenek az olyan elemek, mint a kiemelések és a belső linkek a címsorokhoz és leírásokhoz képest.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet