Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads hirdetésbővítmények nevet váltanak és innentől kezdve elemként szerepelnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.09.21.

A Google nemrég jelentette be, hogy a hirdetésbővítményeket a Google Ads kezelő felületén lévő elemekre keresztelik. A változást a következő néhány hétben vezetik be.

Korábban az elemek, például hívásbővítmények vagy belső linkek kezelése a kampány létrehozási folyamatának külön lépésében történt. Most, amikor beállítunk egy keresési vagy Pmax kampányt, a bővítmények ugyanabban a lépésben jönnek létre. 

A hirdetéskezelő előnézeti eszköze automatikusan frissül, így láthatjuk a hirdetésekhez tartozó bővítményeket. A Google a kampánycélok alapján ajánlott elemeket is megjelenít. A beállítási folyamat ezen szakaszában létrehozott elemek akkor lesznek elérhetőek, amikor más kampányokon és hirdetéscsoportokon dolgozunk. 

Az új “hirdetések és eszközök” menü

Az “eszközök” oldalon a fiókban lévő összes eszközről jelenít meg jelentéseket. A címsorok és leírások az “Eszköz” nézetben, míg az “Association” nézet táblázat szegmenseket, például képeket és árakat jelenít meg. 

Az egyszerűbb megtekintés és teljesítményelemzés érdekében a jelentéseket eszköztípus szerint is szűrhetjük. 

Új kombinációs jelentés

Ezzel a jelentéssel megtekinthetjük, hogyan teljesítenek az olyan elemek, mint a kiemelések és a belső linkek a címsorokhoz és leírásokhoz képest.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet