A Google Ads frissített Experiments oldalt vezet be, jelentette be a vállalat szerdán. Az új Experiments oldalakon a hirdetőknek már nem kell külön kampánytervezetet létrehozniuk, és az eredeti kampányban végrehajtott változtatások automatikusan szinkronizálódnak a kísérletbe is.
Ez az egyszerűsített kísérletekkel kapcsolatos munkafolyamat időt takarít meg a hirdetőknek, mivel megszűnik a kampánytervezetek létrehozása. Hasonlóképpen, a kísérlet szinkronizálási funkciója is időt takarít meg, mivel a hirdetőknek többé nem kell manuálisan átmásolniuk a változtatásokat az eredeti kampányaikból, ami különösen időigényes lehet, ha egyszerre több kísérletet futtatnak.
És az a lehetőség, hogy a kísérletből származó változtatásokat egyetlen kattintással át lehet ültetni az alapkampányba, szintén megkönnyíti a végrehajtást.
A kísérlet beállítása során a hirdetők kijelölhetik, hogy az eredeti kampányuk költségvetéséből és forgalmából mennyit szeretnének felhasználni, és mennyi ideig szeretnék, hogy a kísérlet fusson. A teljesítményt az Experiments oldalról lehet nyomon követni, a módosítások pedig egyetlen kattintással alkalmazhatók az eredeti kampányra.
Automatikusan szinkronizálja a kísérleteket. Az új kísérlet szinkronizálási funkció automatikusan frissíti a kísérletet az alapkampányon végrehajtott változtatásokkal.
A szinkronizálás alapértelmezés szerint be van kapcsolva minden új kísérlet létrehozásakor. Nem kapcsolható be azonban az ütemezett vagy már futó kísérletek esetében. A kísérlet szinkronizálásával végrehajtott minden változtatásról a fiók változás-előzményeiben jelenik meg jelentés.