Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads bevezeti a diagnosztikai elemzéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.14.

A Google tájékoztatja a hirdetőket azokról a diagnosztikai problémákról, amelyek hátrányosan befolyásolhatják egy kampány teljesítményét.

A Google Ads új adatkészletet vezet be az Insights oldalon, amely kiemeli a diagnosztikai ellenőrzések során talált problémákat.

A diagnosztikai statisztikák segítenek azonosítani azokat a problémákat, amelyek megakadályozzák a kampányok megjelenítését, alacsony látogatottságot okoznak, és megnehezítik a konverziók mérését.

Ezek az adatok a Performance Max kampányoknál az “Insights” és az “Overview”  oldalakon találhatók, így a problémák azonnal elháríthatóak.

A Google Ads részletes statisztikát nyújt az alábbiakról:

  • Fiók állapota
  • Számlázási állapot
  • Irányelv felülvizsgálata
  • Konverziókövetés
  • A kampány költségvetése
  • Ajánlattételi stratégia célja
  • Kampány állapota
  • A hirdetés erőssége

Az esetlegesen felmerülő problémák megoldása érdekében személyre szabott javaslatokat is kapunk, így rövid időn belül visszaállíthatjuk a kampányok optimális teljesítményét.

A Google Ads diagnosztikai elemzéseinek megjelenését májusban jelentették be, két hónappal később pedig már el is indul.

Google Ads Diagnosztikai elemzések csak akkor jelennek meg, ha egy kampány nem kapott forgalmat vagy konverziókat. Ha a kampány fut és az emberek látják a hirdetéseket, rájuk kattintottak, akkor nem jelennek meg ezek a riportált problémák.

Elindult ugyan, de a Google még nem tette mindenki számára hozzáférhetővé az Insights oldalt, jelenleg béta verzióban fut.

Jelenleg ráadásul nem csak nem érhető még el mindenkinél, de nem is érinti az összes kampányt. Első körben csak a Performance Max kampányoknál elérhetőek a diagnosztikai elemzések, de a következő néhány hónapban várhatóan más kampánytípusokra is kiterjesztik ezt. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet