Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google Ads bevezeti a csatornavezérlést a Demand Gen kampányokhoz

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.03.22.

A Google Ads megkezdte a csatornavezérlés bevezetését bizonyos keresletgenerációs kampányokhoz. 

Ezzel a funkcióval meghatározhatjuk, hogy hirdetéseink hol jelenjenek meg a Google szolgáltatásaiban.

Annak ellenére viszont, hogy a funkció él, az egyes csatornák szerinti szegmentálás (pl. YouTube, Discover, Gmail), azaz a teljesítményadatok részletessége még nem érhető el. Ez korlátozza a megfelelő döntések meghozatalát.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-channel-control-demand-gen-campaigns-453385

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet