Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads az általános egyezést teszi alapértelmezetté az új keresési kampányokban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.15.

A Google Ads az általános egyezést alapértelmezett beállításként használja az új keresési kampányok létrehozásakor, ami eltér az általános egyezés kikapcsolásának korábbi alapértelmezett beállításától.

Miért fontos ez?

Ez a változás jelentősen befolyásolhatja a kampányok teljesítményét, ha a hirdetők nem éberek, mivel megnövekedett költségekhez vezethet, ha nincsenek megfelelő kizáró kulcsszavak.

Még a tapasztalt hirdetőknek is óvatosabbnak kell lenniük új kampányok létrehozásakor, hogy elkerüljék a nem szándékos széles körű célzást.

Ez a beállítás csak akkor lép életbe, ha intelligens ajánlattételi stratégiát választunk ki a kampány létrehozásakor (maximise conversions vagy maximize conversion value).

Fontos!

A hirdetőknek új keresési kampányok létrehozásakor még egyszer ellenőrizniük kell a kulcsszó egyezési típusok beállítását, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy összhangban vannak a tervezett stratégiájukkal.

Forrás:

https://searchengineland.com/google-ads-broad-match-default-new-search-campaigns-444003

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet