Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads az általános egyezést teszi alapértelmezetté az új keresési kampányokban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.15.

A Google Ads az általános egyezést alapértelmezett beállításként használja az új keresési kampányok létrehozásakor, ami eltér az általános egyezés kikapcsolásának korábbi alapértelmezett beállításától.

Miért fontos ez?

Ez a változás jelentősen befolyásolhatja a kampányok teljesítményét, ha a hirdetők nem éberek, mivel megnövekedett költségekhez vezethet, ha nincsenek megfelelő kizáró kulcsszavak.

Még a tapasztalt hirdetőknek is óvatosabbnak kell lenniük új kampányok létrehozásakor, hogy elkerüljék a nem szándékos széles körű célzást.

Ez a beállítás csak akkor lép életbe, ha intelligens ajánlattételi stratégiát választunk ki a kampány létrehozásakor (maximise conversions vagy maximize conversion value).

Fontos!

A hirdetőknek új keresési kampányok létrehozásakor még egyszer ellenőrizniük kell a kulcsszó egyezési típusok beállítását, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy összhangban vannak a tervezett stratégiájukkal.

Forrás:

https://searchengineland.com/google-ads-broad-match-default-new-search-campaigns-444003

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet