Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads automatikusan megkezdi az alacsony aktivitású hirdetéscsoportok szüneteltetését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.06.

A Google Ads automatikusan megkezdi az alacsony aktivitású hirdetéscsoportok szüneteltetését.

Március 11-től a legalább 13 hónapja létrehozott, és az elmúlt 13 hónapban nem jelenített hirdetéscsoportokat szüneteltetik, hogy javítsák a hirdetők költségkeretét.

A bevezetés várhatóan alig több mint hét hetet vesz igénybe, és minden éles Google Ads-fiók esetében április 30-ig fejeződik be.

Ha ez a változás hatással van hirdetéseire, szükség esetén újra bekapcsolhatja őket. A Google azonban azt tanácsolja, hogy először tekintse át hirdetéscsoportjait, és csak azok szüneteltetését szüntesse meg, amelyek várhatóan megjelennek a következő hetekben. Ha a szüneteltetett hirdetéscsoportok a következő három hónapban nem érnek el megjelenítést, a Google automatikusan újra szünetelteti őket.

A megjelenítések nélküli hirdetéscsoportok rontják a kampány általános minőségét. Ha túl sok kulcsszója és hirdetéscsoportja nem csinál semmit, akkor ez rossz adatokat jelent. A nulla megjelenítés nem ugyanaz, mint az alacsony keresési mennyiség, és megerősítették, hogy az alacsony keresési mennyiségű kulcsszavak nem fognak ártani.. Ha azonban van egy egyébként „érdemes” kulcsszava/hirdetéscsoportja, amely egyszerűen nem hajt végre semmilyen műveletet, akkor az átlagosan rossz adatokkal rendelkezik.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet