Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads automatikusan leállítja a megjelenés nélküli kulcsszavakat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.05.09.

A Google bejelentette, hogy az Ads-ben használt, aktív, azonban az elmúlt 13 hónapban megjelenést nem eredményező kulcsszavakat leállítja minden fiókban. (Hasonlóan járt el korábban a hirdetéscsoportok szüneteltetését illetően) Természetesen manuálisan felülbírálhatjuk ezt, és újra engedélyezhetjük, azonban további eredménytelenséget követően, 3 hónap után ismét leállításra kerülhetnek az adott kulcsszavak.

Miért érdekes ez?

Navah Hopkins jól elmagyarázta ezt a LinkedIn-en: „Azok a kulcsszavak, amelyeknél nincs megjelenítés a fiókjában, rontják a fiók teljesítményét. Láttuk a DOJ-próba dokumentumait, amelyek kiemelik a fiók minőségi mutatóját – Ön szerint mit tesz a fiókkal a több száz/ezer nulla megjelenítésű kulcsszó?

Nos, valóban, manuálisan is érdemes a kulcsszavainkat időről időre felülvizsgálni, és szükség esetén leállítani.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-will-pause-low-activity-keywords-starting-in-june-440085

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet