A Google Ads alkalmazás legújabb verziója Androidra és iOS-re olyan új funkciókkal rendelkezik, amelyek segítenek közelebb hozni a funkciókat az asztali felhasználói élményhez.
A Google Ads alkalmazással a marketingesek a következőkre lesznek képesek:
- Több magyarázatot láthatnak a kampányok változásaira
- Valós idejű keresési trendek nyomon követése
- Teljes kampányokat hozhatnak létre okostelefonjukon
- Részleteket láthatnak az egyes frissítésekről
1. Javított teljesítmény-áttekintés
Ha például módosítjuk a licit- és költségvetési stratégiáját, az alkalmazás elmagyarázza, hogy a változás hogyan hatott a teljesítményre.
A keresési érdeklődés változásait is jobban megmagyarázza, valamint a pozitív teljesítményváltozásokra vonatkozó betekintést is.
Ezek az új adatok segíthetnek megérteni, hogy mi és miért működött a kampányaiban, ami olyan információ, amelyet felhasználhat a jövőben sikeresebb kampányok létrehozásához.
A Google Ads alkalmazás mostantól több kontextust ad a kampányok meglátásaival kapcsolatban, például magyarázatot ad a teljesítményingadozásokra.
2. Valós idejű keresési trendek
Az egyes keresési trendekre való rákattintás megmutatja a hozzá kapcsolódó népszerű lekérdezéseket.
Egy olyan keresési trend, mint például a “piték és torták”, megmutatja, hogy pontosan milyen típusú pitéket keresnek az emberek.
A Google adott esetben egy ajánlást is megjeleníthet, amely segíthet optimalizálni a kampányt a kialakulóban lévő keresési trendre.
3. Kampányok létrehozása mobilon
A Google Ads mobilalkalmazás segítségével mostantól az asztali számítógéptől függetlenül is létrehozhatunk keresőkampányt.
Ez a folyamat néhány lépésben elvégezhető.
A kampány elindítása után a mobilalkalmazásból folytathatjuk a teljesítmény nyomon követését és optimalizálását.
Ezek a frissítések már elérhetőek a Google Ads-t használó összes marketinges számára.