Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads App 3 új funkcióval frissült

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.29.

A Google Ads alkalmazás legújabb verziója Androidra és iOS-re olyan új funkciókkal rendelkezik, amelyek segítenek közelebb hozni a funkciókat az asztali felhasználói élményhez.

A Google Ads alkalmazással a marketingesek a következőkre lesznek képesek:

  • Több magyarázatot láthatnak a kampányok változásaira
  • Valós idejű keresési trendek nyomon követése
  • Teljes kampányokat hozhatnak létre okostelefonjukon
  • Részleteket láthatnak  az egyes frissítésekről

1. Javított teljesítmény-áttekintés

Ha például módosítjuk a licit- és költségvetési stratégiáját, az alkalmazás elmagyarázza, hogy a változás hogyan hatott a teljesítményre.

A keresési érdeklődés változásait is jobban megmagyarázza, valamint a pozitív teljesítményváltozásokra vonatkozó betekintést is.

Ezek az új adatok segíthetnek megérteni, hogy mi és miért működött a kampányaiban, ami olyan információ, amelyet felhasználhat a jövőben sikeresebb kampányok létrehozásához.

A Google Ads alkalmazás mostantól több kontextust ad a kampányok meglátásaival kapcsolatban, például magyarázatot ad a teljesítményingadozásokra.

2. Valós idejű keresési trendek

Az egyes keresési trendekre való rákattintás megmutatja a hozzá kapcsolódó népszerű lekérdezéseket.

Egy olyan keresési trend, mint például a “piték és torták”, megmutatja, hogy pontosan milyen típusú pitéket keresnek az emberek.

A Google adott esetben egy ajánlást is megjeleníthet, amely segíthet optimalizálni a kampányt a kialakulóban lévő keresési trendre.

3. Kampányok létrehozása mobilon

A Google Ads mobilalkalmazás segítségével mostantól az asztali számítógéptől függetlenül is létrehozhatunk keresőkampányt.

Ez a folyamat néhány lépésben elvégezhető. 

A kampány elindítása után a mobilalkalmazásból folytathatjuk a teljesítmény nyomon követését és optimalizálását.

Ezek a frissítések már elérhetőek a Google Ads-t használó összes marketinges számára. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet