Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads App 3 új funkcióval frissült

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.29.

A Google Ads alkalmazás legújabb verziója Androidra és iOS-re olyan új funkciókkal rendelkezik, amelyek segítenek közelebb hozni a funkciókat az asztali felhasználói élményhez.

A Google Ads alkalmazással a marketingesek a következőkre lesznek képesek:

  • Több magyarázatot láthatnak a kampányok változásaira
  • Valós idejű keresési trendek nyomon követése
  • Teljes kampányokat hozhatnak létre okostelefonjukon
  • Részleteket láthatnak  az egyes frissítésekről

1. Javított teljesítmény-áttekintés

Ha például módosítjuk a licit- és költségvetési stratégiáját, az alkalmazás elmagyarázza, hogy a változás hogyan hatott a teljesítményre.

A keresési érdeklődés változásait is jobban megmagyarázza, valamint a pozitív teljesítményváltozásokra vonatkozó betekintést is.

Ezek az új adatok segíthetnek megérteni, hogy mi és miért működött a kampányaiban, ami olyan információ, amelyet felhasználhat a jövőben sikeresebb kampányok létrehozásához.

A Google Ads alkalmazás mostantól több kontextust ad a kampányok meglátásaival kapcsolatban, például magyarázatot ad a teljesítményingadozásokra.

2. Valós idejű keresési trendek

Az egyes keresési trendekre való rákattintás megmutatja a hozzá kapcsolódó népszerű lekérdezéseket.

Egy olyan keresési trend, mint például a “piték és torták”, megmutatja, hogy pontosan milyen típusú pitéket keresnek az emberek.

A Google adott esetben egy ajánlást is megjeleníthet, amely segíthet optimalizálni a kampányt a kialakulóban lévő keresési trendre.

3. Kampányok létrehozása mobilon

A Google Ads mobilalkalmazás segítségével mostantól az asztali számítógéptől függetlenül is létrehozhatunk keresőkampányt.

Ez a folyamat néhány lépésben elvégezhető. 

A kampány elindítása után a mobilalkalmazásból folytathatjuk a teljesítmény nyomon követését és optimalizálását.

Ezek a frissítések már elérhetőek a Google Ads-t használó összes marketinges számára. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet