Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google a kiterjesztett valóságot használ kozmetikumok kipróbálására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.12.21.

A Google a kiterjesztett valóságot használja arra, hogy a felhasználók kipróbálják a kozmetikumokat. A Google megjeleníti az influencerek termékajánlatait a mobil Google Shopping találatokban és a Discover feedben is. 

A Google digitális kipróbálási élményt indít néhány kozmetikai termékkel  kapcsolatban. A ModiFace és a Perfect Corp adatpartnerekkel együttműködve több ezer szemhéjfesték árnyalatát és rúzsát jeleníti meg olyan márkáktól, mint a L’Oreal, a MAC Cosmetics, a Black Opal és a Charlotte Tilbury. A funkció a héten indul az Egyesült Államokban.

Hogyan működik ez a funkció? 

 Amikor bizonyos szemhéjfesték vagy rúzs termékeket keres a Google alkalmazásban, a tudáspanel tartalmazhat színárnyalatokat. A termékeket virtuálisan is kipróbálhatják a felhasználók. Az újítás a mobil eszköz elülső kameráját és a kibővített valóságot használja a kozmetikumok felvitelére az arcra.

A Google azt is közölte, hogy a szépségápolási, ruházati, otthoni és kertrajongók és szakértők termékajánlói megjelenhetnek a Google Shopping részben és a Discover hírcsatornában a mobil felhasználók számára.

A vállalat két példát hozott fel arra, hogy hogyan nézhet ki a jövőben ez a megjelenítés: bemutatta professzionális sminkes Jonet és a Homesick Candles  gyertyamárka hirdetését (mindkét link csak mobileszközökön tekinthető meg). Az ajánlások fizetett hirdetéseket tartalmaznak a kapcsolódó termékekről. A kibővített valóság funkció vonzóbbá teheti a Google alkalmazást a kozmetikumok vásárlása iránt érdeklődő felhasználók számára. A termék tudáspanel maga is tartalmaz szerves bevásárló listát, amely elősegítheti a forgalom online kiskereskedők.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet