Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google 1 milliárd dollárt fizetett az Apple-nek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.01.25.

Már régóta ismert tény, hogy a Google fizetett az Apple-nek azért, hogy ők maradjanak az alapértelmezett keresők az iOS-ben még 2014-ben, a kérdés mind ez idáig csak az volt, hogy pontosan vajon mennyit?

A Bloomberg jelentése alapján 2014-ben a Google egészen pontosan 1 milliárd dollárt fizetett azért, hogy az alapértelmezett kereső legyen. Mind e mellett fizettek még a hirdetésekre történő kattintások bevétele után 34%-ot, bár ezzel kapcsolatban homályosan fogalmaznak a napvilágra került jogi átiratok.

 

Safari keresőmotor

 

Ma már a Bing az alapértelmezett kereső és az iOS 8 bevezetését követően lehetőségünk nyílt arra is, hogy Safariban is több keresőmotor közül választhassunk, mint a Yahoo, Bing vagy akár a DuckDuckGo, mely a személyes adatok védelmére helyezi a hangsúlyt.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet