Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A GA4 elindítja az AMP támogatást

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.07.

A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.

A Google minden megjelenítő számára bevezette az AMP-támogatást a Google Analytics 4-ben (GA4).

Ha továbbra is AMP-t használunk, már ugyanúgy mérhejük teljesítményt, mint a Universal Analyticsben  (UA), amikor szombaton elérkezik a GA4 kényszerített áttelepítési határideje.

Ennek az integrációnak a GA4-be való beépítése paritást tesz lehetővé a Universal Analytics szolgáltatással, és segít a megjelenítőknek a zökkenőmentes átállásban, amikor az UA ezen a hétvégén véglegesen megszűnik.

A Google bejelentette, hogy bevezette az AMP-támogatást a GA4-ben a megjelenítők számára, akiknek kevesebb mint négy napjuk van hátra a Universal Analytics lejáratáig. Egy közleményben ez állt:

  • “A GA4 migrációs határideje már csak napok múlva jár le, de ez nem jelentette a platform új frissítéseinek lelassulását.”
  • „Bejelentettük az AMP támogatását a GA4-ben, amely ma széles körben elérhető a kiadók számára.”
  • „Az AMP minden méretű kiadónak segített abban, hogy nagyszerű felhasználói élményt érjenek el olvasóik számára, és ez az integráció kritikus fontosságú azon megjelenítők számára, akik úgy döntenek, hogy az AMP-t használják mutatóik GA4-en belüli nyomon követésében.”
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet