Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A GA4 elindítja az AMP támogatást

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.07.

A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.

A Google minden megjelenítő számára bevezette az AMP-támogatást a Google Analytics 4-ben (GA4).

Ha továbbra is AMP-t használunk, már ugyanúgy mérhejük teljesítményt, mint a Universal Analyticsben  (UA), amikor szombaton elérkezik a GA4 kényszerített áttelepítési határideje.

Ennek az integrációnak a GA4-be való beépítése paritást tesz lehetővé a Universal Analytics szolgáltatással, és segít a megjelenítőknek a zökkenőmentes átállásban, amikor az UA ezen a hétvégén véglegesen megszűnik.

A Google bejelentette, hogy bevezette az AMP-támogatást a GA4-ben a megjelenítők számára, akiknek kevesebb mint négy napjuk van hátra a Universal Analytics lejáratáig. Egy közleményben ez állt:

  • “A GA4 migrációs határideje már csak napok múlva jár le, de ez nem jelentette a platform új frissítéseinek lelassulását.”
  • „Bejelentettük az AMP támogatását a GA4-ben, amely ma széles körben elérhető a kiadók számára.”
  • „Az AMP minden méretű kiadónak segített abban, hogy nagyszerű felhasználói élményt érjenek el olvasóik számára, és ez az integráció kritikus fontosságú azon megjelenítők számára, akik úgy döntenek, hogy az AMP-t használják mutatóik GA4-en belüli nyomon követésében.”
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet