A Meta új módszereket vezet be a pénzszerzésre a Facebookon, valamint egy olyan frissítést, amely lehetővé teszi az alkotók (tartalom gyártók) számára, hogy gyorsabban kapjanak fizetést.
Lehetővé teszi a “csillagokat” az összes nyilvános Facebook-tartalomban, beleértve a Reels funciót, és a hónap folyamán futó eseményeket, hogy a csillagok vásárlására ösztönözze a felhasználókat. Ezenkívül a Meta csökkenti az alkotóknak (creators) az első kifizetéshez szükséges küszöböt.
A csillagok kiterjesztése a Facebookon
A Meta egy korlátozott teszt keretében kiterjeszti a csillagok szolgáltatást a Facebookon, kiválasztott alkotókkal. A tesztcsoport alkotói jogosultak lesznek csillagok jelölésére minden nyilvános tartalom után.
A Csillagokat (Stars) például leginkább a YouTube SuperChat Facebook-verziójaként lehet leírni. Ezek digitális ajándékok, amelyek valódi pénzt jelentenek az alkotók számára. A Stars minden alkotói tartalomra való kiterjesztésével a Meta célja, hogy felhívja a figyelmet a digitális ajándékozási rendszerre. Ennek érdekében a Facebook ebben a hónapban több eseményt is szervez, hogy több Stars-vásárlást segítsen elő.
December a Facebookon a csillagok (Stars) ajándékozási szezonja. A felhasználók korlátozott ideig vásárolhatnak szezonális, virtuális ajándékokat mostantól egészen az újévig. A Facebook tematikus ajándékokat tesztel a Reels számos témában, beleértve a háziállatokat, az autókat, a divatot és a táncot.
A fizetési küszöb csökkentése
A Facebook 100 dollárról 25 dollárra csökkenti az egyesült államokbeli alkotók fizetési küszöbét. Az új kifizetési küszöb a Stars- és Facebook-előfizetésekből származó bevételekre vonatkozik.
Továbbá a Meta számos tesztet futtat a Facebookon, hogy kiépítse a platform bevételszerzési potenciálját az alkotók számára.
A tesztek a következőket tartalmazzák:
- Ingyenes csillagok : A Meta néhány rajongónak ingyenes csillagokat ad, amelyeket elküldhetnek a jogosult alkotók Facebook-Reels-ére. Több Reels közzététele növeli annak valószínűségét, hogy részt vesz a tesztben.
- Hirdetések Facebook-Reels-ben : A Meta folytatja a Facebook-Reelsen megjelenő hirdetések tesztelését kiválasztott alkotókkal világszerte.
- Előfizetések : Meta hozzáadásával új, egyszerűbb módok az alkotók számára a Facebook-előfizetések népszerűsítésére. A Facebook Watchon egy új „Feliratkozás” gomb található, így a nézők feliratkozhatnak a tartalom megtekintése közben