Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Facebook új kommunikációs eszközei cégek számára

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.02.

A Facebook most számtalan új fejlesztéssel kedvez a kis cégeknek, úgy mint audio- és videóhívásokat Messengerben, élő audio szobákat, és még sok egyebet.

Ezek az újítások még éppen időben jönnek az ünnepi vásárlási szezon előtt, amely a jelentések szerint az éves bevétel 20%-át hozza a kisvállalkozásoknak.

A fejlesztéseknek köszönhetően idén könnyebb lesz a cégeknek a vásárolóikkal kommunikálni, időpontot egyeztetni közvetlenül Facebookon, és hirdetéseket is könnyebb lesz létrehozni.

Audio- és videohívások

A Facebook már elkezdte az audio- és videóhívások tesztelését kis- és közepes vállalkozások Messengerén keresztül. Ezzel a telefonos, videós és szöveges kommunikációt egyetlen applikációba sűritik, így a cégek a Messenger elhagyása nélkül tudnak fennakadás nélkül kommunikálni és közvetlenül üzletet bonyolítani a vásárlóikkal.

Élő Audio Szobák

A Facebook kiterjeszti az Élő Audio Szobák létrehozásának lehetőségét kisvállalkozásokra is, így azok élő előadásokat tarthatnak a vásárlóiknak. Az élő Audio Szobákat idén év elején mutatták be, és sokan a Facebook Clubhouse-ra adott válaszának tekintik. 

Időpontfoglalás

Ez a funkció is egyre kiterjedtebbé válik Facebookon. A kisvállalkozások tulajdonosai így fogadni és kezelni tudnak új és már meglévő ügyfelektől származó időpontfogalásokat a vállalkozás Facebook oldalán keresztül – és ez a lehetőség nem jelent extra költséget.

Változtatások a személyre szóló hirdetésekben

A Facebook új módokat tesztel arra, hogy az emberekkel tudassa, amikor éppen egy kisvállalkozást támogatnak, ha annak hirdetésével kapcsolatba kerülnek. Például, a felhasználók üzeneteket láthatnak a feed-jükben, amikor egy kisvállalkozás hirdetésén kattintanak a like gombra. Ezek az üzenetek megerősítést nyújtanak az embereknek, hogy ilyenkor egy kis cégnek segítenek a növekedésben.

Fejlesztések a Facebook Business Suite-ban

A Facebook Business Suite pedig új eszközöket kap, amellyel segítik a kisvállalkozásokat abban, hogy időt spóroljanak és az ünnepi időszak vásárlóinak kiszolgálására tudjanak fókuszálni. Ilyenek például:

  • Kizárólag Instagramra irányuló hirdetések létrehozása desktopról.
  • Új módok a hirdetések teljesítményének mérésére.
  • Ajánlások a közönségcélzásokban.
  • Ajánlások a kampányoptimalizálásban.
  • Könnyű hozzáférés a hivatalos best practices-hez.
  • Fejlesztések a hirdetések létrehozásában.
  • Hirdetések létrehozása a vállalkozás Facebook oldaláról is egyszerűbbé válik.

A Facebook rendezi a hirdetés létrehozásának folyamatát a Hirdetéskezelőben, hogy könnyebb legyen kampánycélt választani az olyan tradicionális marketing céloknak megfelelően, mint a márkaismertség, weboldal forgalom, leadek generálása vagy eladás.

A korábbi 11 célopciót háromba sűrítik:

  • Automatikus hirdetések
  • Hirdetés létrehozása
  • Meglévő tartalom kiemelése
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet