Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook mobilos hirdetési bevétele elérte a 78%-ot

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.05.

Nem volt annyira régen, mikor a Facebook felismerte, hogy a mobilos hirdetéseké a jövő. Hirtelen a jelenbe ugorva pedig azt látjuk, hogy bevételeinek 78%-a a mobilos felületekből származik.

Bejelentése szerint teljes bevétele 4.3 milliárd dollár, amelyből már 3.4 milliárdot a mobilok uralnak. A tavalyi év harmadik negyedéhez képest ez 73%-os növekedést jelent, noha a desktop hirdetési bevételei 7%-kal csökkentek a tavalyi évhez képest.

Sheryl Sandberg COO szerint a Facebook üzleti modelljének három legfőbb célja, hogy kihasználja a mobilok térhódítását, növelje a Facebook felületeket használó piaci szereplők számát és megtalálja a módját, hogy a hirdetések még inkább relevánsak legyenek a felhasználók számára. Amerikában egy átlagos felhasználó közösségi oldalakon töltött idejéből 25 percet a mobiltelefonját használja, amelyből minden ötödik perc a Facebooké. „Azért fordulnak hozzánk a hirdetők, mert a legjobb mobilos hirdetéseket kínáljuk, a leginkább perszonalizált célzást tudjuk biztosítani és más felületekhez képest hatékony mérési lehetőségekkel.” Afelől nincs kétség, hogy a legtöbb embert a Facebook képes megszólítani, jelenleg 1.55 milliárd aktív felhasználója van. Ebből 727 millió ember kizárólag mobilon facebookozik.

Screen-Shot-2015-11-04-at-5.46.51-PM-786x600

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet