Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Facebook hírfolyamának módosításai javíthatják az elérést és a felfedezhetőséget

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.27.

A Facebook kezdőlap hírfolyama ketté válik. Zuckerberg bejelentette, hogy a Facebook hírfolyamát két lapra osztják; Kezdőlap és hírcsatorna.

A Facebook elsődleges hírfolyamát az új tartalmak felfedezésére fordítja, és személyre szabott ajánlásokkal látja el a felhasználókat, amint megnyitják az alkalmazást. A másodlagos hírcsatorna olyan személyektől származó tartalmat hoz, akik a felhasználó barátja, és olyan oldalakat, amelyeket követni szeretnének.

Tehát a Kezdőlap az a lap, amelyet először látunk, amikor megnyitjuk a Facebookot, míg a Hírcsatorna az a lap, amelyen az általunk kiválasztott tartalom látható.

Zuckerberg hangsúlyozza az új Feed lap előnyeit, amely megkönnyíti a barátok és családtagok bejegyzéseinek követését. Az új Kezdőlap pedig felfedezőmotorrá varázsolja a Facebookot.

Előfordulhat, hogy korábban azért látogattunk fel a Facebookra, hogy megnézzük egy barát bejegyzését vagy egy kedvenc helyi üzlet oldalát. Most megnyithatva a Facebookot személyre szabott tartalmat láthatunk olyan oldalakról, amelyekkel még nem foglalkoztunk korábban.

Sok publikáció „TikTok-szerű”-ként írja le az új hírfolyamot, ami igaz, mert ez mára a tartalmi ajánlások végtelen ürege. Igen, mindez így első pillantásra valóban TikTok-szerűnek tűnhet. Ennek ellenére továbbra is rendszeres fotó-, videó- ​​és szöveges bejegyzések jelennek meg, tehát a tartalmak változatosabbak maradnak.

Tervezési szempontból a Facebook Kezdőlap lapja nem különbözik drasztikusan a régi hirfolyamtól.

Ez a frissítés várhatóan tovább növeli a Facebook élményét azáltal, hogy további tartalmakat kínál a felhasználók számára, amelyeket általában nem látnak. A tartalomjavaslatok számának növekedése következtében az emberek és az oldalak könnyebben építhetnek közönséget a Facebookon.

A változások már élesek.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet