Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Facebook eltávolít néhány célzási lehetőséget és nagyobb kontrollt ad

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.03.10.

2022 január óta a Facebook fokozatosan távolítja el az érzékeny adatokra vonatkozó célzási lehetőségeket. Ilyenek:

–   Egészségügyi információk (rákkal kapcsolatos felvilágosító tartalmak, Diabétesz világnap, kemoterápia stb.)

–   Szexuális orientáció

–   Vallásgyakorlással kapcsolatos információk

–   Politikai, társadalmi meggyőződésre utaló információk

Ezek eddig sem a konkrét tulajdonságokra vonatkoztak, hanem a tartalomfogyasztási megfigyeléseken alapultak.

A Facebook azt mondja, ezek nem a hirdetők ellen hozott döntések, hanem a felhasználókat szeretnék az esetleges támadásoktól megvédeni.

Hogyan érheted el a célcsoportodat mostantól?

–   Engagement Custom Audience: az oldallal és a rajta levő tartalmakkal kapcsolatos interakció alapján (pl. videómegtekintés, lead form kitöltés, oldal vagy poszt kedvelése, átkattintás)

–   Lookalike közönségek: az egyedi közönségek hasonmás célközönség alapjául is használhatók.

–   Weboldali egyedi célközönségek, és azok hasonmásai

–   Lokációs célzás

–   Vevői lista feltöltése – ha ehhez rendelkezünk a megfelelő hozzájárulással

Kibővített hirdetési kontroll

A változtatásoktól függetlenül a felhasználók találkozhatnak olyan hirdetésekkel, amik számukra érdektelenek, ezért lehetőségük van arra, hogy megjelöljék, ha egy adott témában kevesebb hirdetést szeretnének látni.

Ilyenek tartalmak például: politika, gyereknevelés, alkohol, kisállatok, szerencsejáték, fogyókúra.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet