Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook bemutatta a jövő mobil hirdetéseit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.25.

A közösségi oldal már a következő generációs hirdetéseken dolgozik, melyeket a francia Cannes-i fesztiválon mutattak be.

Noha ezek a mobil hirdetések még fejlesztés alatt állnak, a cég lenyűgöző interaktív terveket tárt a nyilvánosság elé. Reményeik szerint a jövőben sokan fognak az extra szolgáltatásért fizetni, többek közt azért is mutatták be őket most, hogy a visszajelzések alapján további módosításokat végezhessenek rajtuk.

A Facebook víziója egy olyan hirdetés, mely a kijelzőn teljes méretben jelenik meg és a tartalmát a felhasználók tudják majd befolyásolni (legyen szó videóról, GIF-ről vagy akár egy 360°-os képről). A hirdetőknek tulajdonképpen lehetőségük lesz a weboldaluk egy alternatív, interaktív változatát a felhasználók elé tárni, ami valljuk be, rendkívül vonzó ajánlat.

 

Chris Cox, a Facebook vezető termékigazgatója, a következőt példával élt:

„Ahelyett, hogy egy karóráról csak egy képet vagy egy videót nézegetnénk, arra leszünk ösztönözve, hogy tüzetesebben szemügyre vegyük, megvizsgáljuk azt, elvégre egy olyan ékszerről van szó, amit a vásárlás előtt szívesen megforgatnánk a kezünkben.”

Az ötlet azért is zseniális, mert a felhasználók így közelebbinek érezhetik magukhoz a terméket, és ez jelentősen növelheti a vásárlás valószínűségét is.

Ha figyelembe vesszük, hogy a legutóbbi negyedévben a Facebook bevételének 73%-a mobil reklámokból érkezett, ez irányú törekvéseik korántsem meglepőek. Továbbá ne feledkezzünk meg a folyamatosan növekvő, 1,25 milliárd mobil aktív felhasználóról sem, melyből 500 millió kizárólag mobil eszközökről veszi igénybe a közösségi oldal szolgáltatásait.

Forrás

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet