Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Facebook bejelentette a Bulletint – Az Új monetizációs platformot írók számára

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.07.05.

A Facebook bejelentette az íróknak szánt új, Bulletin nevű szolgáltatását, amely segít nekik a közönségükkel való kapcsolattartásban, a közönségük növelésében és pénzzé tételében. Az előfizetési bevételek 100%-a az alkotókhoz kerül. A Bulletin egy önálló weboldal, ami a bulletin.com címen található. 

A hírlevél a tartalom létrehozására, a pénzzé tételre és a közönség növekedésére összpontosító támogatást tartalmaz. A legfontosabb funkciók és integrációk a következők:

Kiadói eszközök

Minden egyes Bulletin-alkotónak saját márkanév alatt önálló weboldala lesz, és testre szabhatja kiadványa nevét, logóját és színpalettáját.

Az alkotók a cikkeiket multimédiás beágyazásokkal és egyéb stílusopciókkal testre szabhatják.

Fenntartható üzleti modellek

A hírlapírók a partnerségek időtartama alatt megtartják az összes előfizetési bevételüket, és lehetőségük lesz arra, hogy előfizetői listájukat és tartalmukat magukkal vigyék. Az előfizetések kifizetését biztonságosan a Facebook Pay fogja kezelni, így az előfizetők hitelkártyával, bankkártyával vagy PayPal-fiókkal fizethetnek. 

Az írók számos előfizetésen alapuló funkciót tudnak kínálni, beleértve a tartalmak hozzáférhetőségét, a kommentelési lehetőségeket és a csak az előfizetők számára elérhető Facebook-csoportokat.

Analitikai eszközökkel is rendelkezik ez az újdonság, ami segít az íróknak abban, hogy megértsék közönségüket és idővel növeljék előfizetőik számát.

Kezdetben pedig többéves licencszerződést kínálnak, hogy időt adjanak ezeknek az íróknak arra, hogy kapcsolatot építsenek ki az olvasóikkal.

Felfedezés és terjesztés

A hírlevél tartalma a Facebook News és más felfedezőfelületek segítségével is terjeszthető lesz, hogy a közönség könnyen megtalálja és feliratkozhasson rá.

A hosszú formátumú írások mellett podcastok terjesztésére szolgáló eszközöket is tartalmazni fogunk, beleértve a külső szervezésű podcastokat és a hamarosan megjelenő további audiofunkciókat.

A Bulletin integrálódni fog a Facebook-oldalakkal, hogy lehetővé tegye a különböző multimédiás formátumokban való közzétételt. 

Közösségépítés 

A hírlapíróknak lehetőségük lesz arra, hogy a Facebookon mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki közönségükkel. 

Létrehozhatnak ingyenes vagy csak előfizetőknek szóló Facebook-csoportokat az olvasói közösség ápolása érdekében. Csoportjaikon belül lehetőségük lesz arra is, hogy csak előfizetőknek szóló tartalmakat hozzanak létre, vagy csak előfizetőknek szóló beszélgetéseket rendezzenek. 

Az íróknak lehetőségük lesz a Facebook meglévő eszközeinek, például a Facebook Live vagy az élő hangszobáknak a kihasználására, hogy folytassák a beszélgetést a közösségeikkel. 

Annak érdekében, hogy az íróknak segítsék a beszélgetések tisztelettudatos lebonyolítását, komment-moderációs eszközöket is kínálnak majd, például azt, hogy az írók szabályozhatják, hogy ki kommentelhet (például csak fizetett előfizetők), és ki is kapcsolhatják a kommenteket.

Emellett harmadik féltől származó kedvezményeket is adnak, többek között jogi forrásokat, tervezési támogatást és pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos segítséget. 

Az év folyamán új befektetéseket, termékeket és szolgáltatásokat vezetnek be, amelyek célja, hogy még több független írót és szakértőt támogassanak. Dolgoznak azon, hogy az írók több módon népszerűsíthessék munkájukat a Facebookon kívüli más platformokon, és hogy megkönnyítsük számukra a más alkotókkal való együttműködést.

További információk az alábbi videóban: 

https://www.facebook.com/facebook/videos/224642666151985/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet