Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A domain története rangsorolási tényező?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.11.03.

A válasz röviden: Igen – a domain előzményei számítanak, még azután is, hogy ha esetleg a tulajdonosa gazdát cserél, és új webhelyként hasznosítják.

Cikkünk forrásaként egy szuper cikket olvashatsz alább. Mit tartalmaz?

Többek között:

  • Határozott választ arra, hogy a domain története ténylegesen rangsorolási tényező!
  • A Google több alkalommal is foglalkozott a domain történetével és a rangsorolásra gyakorolt ​​hatásával.
  • Következetesen kijelentik, hogy a domain múltbeli használata befolyásolhatja azt, hogy a Google hogyan kezeli azt ma.
  • Ezekben az esetekben a webhely továbbra is hatással lehet a keresési eredményekre. A Google munkatársa, John Mueller azt mondja, hogy a probléma idővel magától megoldódik .
  • Bármely domain története megtekinthető az Archive.org oldalon.


Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/ranking-factors/domain-history/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet