A Google további Lens integrációkat is bejelentett a Chrome számára, valamint az “Ön kosarai” kártya bevezetését is tervezik.
A Google csütörtökön jelentette be, hogy a mobil Chrome böngésző a felhasználó nyitott lapjainak rácsán belül megjeleníti a termékek frissített árazását. A frissítéssel párhuzamosan a vállalat más, vásárlásra orientált funkciókat is bejelentett a Chrome számára, köztük a Google Lens integrációkat és a “Kosarad” kártya bevezetését.
Világszerte a weboldalak forgalmának több mint fele (54,8%, 2021 első negyedévében) mobileszközökről érkezik. Ha egy pillantással megtekinthető, hogy a felhasználót érdeklő termék árazása megváltozott-e, az segít kiküszöbölni az oldal frissítésének szükségességét, és a vásárlást is elősegítheti. A promóciós kódokról és kuponokról az árképzés egyszerű frissítésére való áttérés közvetlenül a termékoldalon segíthet a kiskereskedőknek kipróbálni, hogy ez a funkció mennyire működik számukra.
A “Az Ön kosarai” kártya segíthet emlékeztetni a felhasználókat az elhagyott kosarukra, de nekik is emlékezniük kell arra, hogy a kártyához görgessenek, hogy lássák azt.
A Google Lens integráció pedig egy újabb módja annak, hogy a Google megpróbálja a multimodális keresést az e-kereskedelmi lekérdezések számára is működőképessé tenni.
A Chrome böngésző Androidon kiemeli a frissített termékárakat a megnyitott lapok rácsán (a fenti képen). Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy lássák, változott-e egy korábban kinézett termék ára. Ez a funkció az Android-felhasználók számára ezen a héten kerül bevezetésre az Egyesült Államokban, az iOS-en pedig a következő hetekben indul.
Élesedik majd a “Kosarad” kártya. Az először 2021 májusában bejelentett “Your carts” kártya mostantól elérhető a Chrome felhasználók számára Windowson és Macen az Egyesült Államokban.