Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Black Friday vásárlók 50%-a a netes vásárlást választotta

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.30.

Amerikában ugyanannyian választották az online vásárlást, mint ahányan személyesen látogatták meg az üzleteket a Hálaadás utáni hétvégén, amely kiválóan mutatja az internetes kereskedelem fontosságát – különösen az ünnepek közeledtével.

A National Retail Federation (Nemzeti Kereskedelmi Szövetség) előrejelzése szerint az elköltött összegek előreláthatóan 3.7%-kal emelkednek november és december hónapban, ami minimális eltérést mutat csak a tavalyi tényleges 4.1 %-os emelkedéshez képest. Azt is megtudtuk, hogy több, mint 150 millió ember vásárolt akár online, akár hagyományos formában az elmúlt hétvégén, ami – lássuk be – meghökkentő adat.

black-friday-klikkmania

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet