Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Youtube is felelős a Logan Paul botrányban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.10.

Úgy tűnik, a Youtube felelőssége az év első igazi válságában komolyabb, mint azt először gondolták.

Január elején hatalmas felháborodást keltett a Youtube sztár Logan Paul videója, ami egy öngyilkos áldozatot örökített meg Japánban.

Nem sokkal később Paul törölte a korábban a Youtube moderátorai által jóváhagyott videót, azonban így is 6 millióan láthatták azt.

Az esetben különösen megdöbbentő, hogy valaki a Youtube-nál úgy vélte a videó megtekintése után, hogy ez olyan tartalom lehet, amit az internet népének látnia kell.

A felakasztott testet is bemutató videó nem csak a Youtube moderátorain ment át sikerrel, de a toplistás videók közé is bekerült, annak ellenére, hogy a Youtube irányelvei kimondják, hogy nem szabad olyan erőszakos vagy véres tartalmakat feltölteni, amelyek elsődleges célja sokkoló, szenzációhajhász vagy tiszteletlen.

Paul bocsánatot kért ugyan, azonban egyértelmű, hogy a Youtube felelőssége sem hagyható figyelmen kivül.

A Youtube szóvívője kiemelte, hogy további biztonsági elemek épülnek a Youtube folyamataiba, ugyanis bár a videót viszonylag hamar eltávolították, mégis felhívja a figyelmet a Youtube hiányosságaira.

A Youtube az eset kapcsán ígéretet tett arra, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztésére is nagyobb figyelmet fordít, valamint 10000 főre növeli moderátorainak számát.

(Cikkünk a techcrunch.com hasonló cikke alapján készült)

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet