Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Youtube is felelős a Logan Paul botrányban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.10.

Úgy tűnik, a Youtube felelőssége az év első igazi válságában komolyabb, mint azt először gondolták.

Január elején hatalmas felháborodást keltett a Youtube sztár Logan Paul videója, ami egy öngyilkos áldozatot örökített meg Japánban.

Nem sokkal később Paul törölte a korábban a Youtube moderátorai által jóváhagyott videót, azonban így is 6 millióan láthatták azt.

Az esetben különösen megdöbbentő, hogy valaki a Youtube-nál úgy vélte a videó megtekintése után, hogy ez olyan tartalom lehet, amit az internet népének látnia kell.

A felakasztott testet is bemutató videó nem csak a Youtube moderátorain ment át sikerrel, de a toplistás videók közé is bekerült, annak ellenére, hogy a Youtube irányelvei kimondják, hogy nem szabad olyan erőszakos vagy véres tartalmakat feltölteni, amelyek elsődleges célja sokkoló, szenzációhajhász vagy tiszteletlen.

Paul bocsánatot kért ugyan, azonban egyértelmű, hogy a Youtube felelőssége sem hagyható figyelmen kivül.

A Youtube szóvívője kiemelte, hogy további biztonsági elemek épülnek a Youtube folyamataiba, ugyanis bár a videót viszonylag hamar eltávolították, mégis felhívja a figyelmet a Youtube hiányosságaira.

A Youtube az eset kapcsán ígéretet tett arra, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztésére is nagyobb figyelmet fordít, valamint 10000 főre növeli moderátorainak számát.

(Cikkünk a techcrunch.com hasonló cikke alapján készült)

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet