Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

5 új funkció érkezik a GA4-be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.02.

A Google bejelentette a Google Analytics 4 frissítéseit. Az elkövetkező hónapokban javulni fog a cross-channel jelentéskészítés és költségtervezés, az AI által generált betekintés (insights), valamint a Chrome Privacy Sandbox támogatása, integrációja.

1. Harmadik fél hirdetési adatai (Third-party ad data) – A felhasználók közvetlenül a GA4-be importálhatnak hirdetési adatokat Pinterestről és Redditről. A nem Google-kampányadatok szerepelnek majd a csatornák közötti teljesítmény jelentésben, és az Analytics forgalmi forrás (traffic source) dimenzióihoz lesznek hozzárendelve olyan mérőszámokkal, mint az “ads cost”, “ads clicks” és az “ads impressions”.

2. Csatornák közötti (Cross channel) költségtervezés: A Google béta verzióban szerepelni fog a csatornák közötti költségvetés tervezési funkció is. A vállalat szerint ez tartalmazni fog egy előrejelzési jelentést, amely nyomon követi a tervezett teljesítményt a kitűzött célhoz (például a bevételhez) képest.

3. Campaign Manager 360: A GA4 megkezdi az összesített megjelenítések importálását az összekapcsolt Campaign Manager 360-fiókokból a hirdetési munkaterületre.

4. Saját AI: A GA4 saját mesterséges intelligencia motort is kap, amely “dimenziók és mérőszámok számtalan kombinációjában” képes mintákat találni, és azokat közérthető nyelven jelenteni. 

5. Cookie nélküli mérés: A GA4 még ettől az évtől elkezdi támogatni a Chrome Privacy Sandbox API-kat, “hogy biztosítsa továbbra a közönségelérést és a hatékonyan méréseket harmadik féltől származó cookie-k nélkül is”.

Forrás: https://searchengineland.com/ga4-5-new-features-443682 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet