Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

4 új Instagram Reels funkció

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.04.27.

Az új funkciók célja, hogy javítsák a felhasználói élményt, fokozzák az alkotók és a közönség elköteleződését, és értékes betekintést nyújtsanak az adatközpontú tartalomkészítéshez.

Az Instagram 4 új funkciót mutatott be a Reels számára, köztük:

  • Külön célpont, ahol inspirációt fedezhetsz fel az Instagram-Reelsen felkapott hanganyagok és hashtagek segítségével.
  • Könnyebb Reels szerkesztés
  • Két új mutató a Reels-statisztikákhoz: teljes és átlagos nézési idő.
  • Kibővítették az ajándékok elérhetőségét a reelseken további országokban, és beépítettünk egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi az alkotók számára, hogy elismerjék a rajongók ajándékait.

Az alkotók folyamatosan keresik az új tartalmi ötleteket, és ennek elősegítésére egy külön teret vezetnek be a Reelsben, ahol a legújabb trendekből meríthetnek inspirációt. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megtekintsék a legnépszerűbb dalokat, ellenőrizzék, hányszor használták a hanganyagot, és maguk használhatják vagy menthetik a hanganyagot.

A felhasználók ezenkívül felfedezhetik a legfelkapottabb témákat és a hashtageket a Reelsben, amelyek tájékoztathatják tartalom létrehozását. Például előfordulhat, hogy a fesztiválszezon a vártnál korábban nyerhet teret.

A reels-ek szerkesztése egyszerűbbé válik

Az Instagram leegyszerűsíti a reels-ek szerkesztésének folyamatát az Instagramon azáltal, hogy a videoklipeket, hanganyagokat, matricákat és szövegeket egyetlen szerkesztőfelületen egyesíti. Ez a fejlesztés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vizuálisan igazítsák és időzítsék a tárcsák elemeit a megfelelő pillanatokhoz. Ahogy továbbra is befektetnek a szerkesztési folyamat egyszerűsítését és megkönnyítését szolgáló módszerek fejlesztésébe, a felhasználók további izgalmas eszközök elé nézhetnek. Ez a funkció világszerte elérhető iOS és Android eszközökön egyaránt.

Frissítések az insightokhoz

 Az Instagram javítja a Reels betekintést, hogy jobban megértsük a tartalom teljesítményét. Két új mérőszámot vezetnek be: a teljes nézési időt és az átlagos nézési időt – és leegyszerűsítik a statisztikák közvetlenül a felhasználók tekercsén való megtekintésének folyamatát.

A teljes nézési idő a reels lejátszásának összesített időtartamát rögzíti, beleértve az esetleges ismétléseket is. Az átlagos nézési idő kiszámítja a reels eltöltött átlagos időt úgy, hogy a nézési időt elosztja a lejátszások teljes számával. Például, ha az átlagos nézési idő 17 másodperc, az azt jelenti, hogy a nézők átlagosan 17 másodpercet néztek a filmből. Ez az információ segít a felhasználóknak azonosítani, hogy a közönség hol foglalkozik, vagy hol kell erősebb horgot kifejleszteniük a nézők hosszabb távú megtartása érdekében. Ezenkívül új módszert vezetnek be annak nyomon követésére, hogy a tekercsek hogyan járulnak hozzá a felhasználók növekedéséhez. A felhasználók mostantól értesítést kapnak a tekercseikről szerzett új követőiről.

Ajándékok javítása, bővítése

Az Instagram több alkotó számára tette elérhetővé az ajándékokat azáltal, hogy a következő hetekben további piacokra terjeszkedik, köztük Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Mexikóban, Új-Zélandon és az Egyesült Királyságban.

Ezenkívül bevezetnek egy funkciót, amely megmutatja, hogy mely rajongók küldtek ajándékot, így az alkotók elismerhetik támogatóikat. A támogatóik melletti szív ikonra koppintva az alkotók értesítést küldenek a rajongóknak, tudatva velük, hogy ajándékukat látták és értékelték.

 Az Instagram új funkcióiról itt olvashatsz bővebben.

Az Instagram funkcióinak folyamatos fejlesztése és bővítése interaktívabb környezetet teremt az alkotók és a felhasználók számára. Ezek a fejlesztések abban is segítenek a hirdetőknek, hogy jobban megértsék a felhasználói viselkedést, azonosítsák a felkapott tartalmakat, és olyan célzott kampányokat dolgozzanak ki, amelyek a közönségükre rezonálnak.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet