Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

4 új funkció a Google Insights oldalon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.12.28.

Az új funkciók segíthetnek a kereslet, a trendek, és az ünnepi szezonban ingadozó kereslet optimalizálásában is.

A hirdetők számára az ünnepi szezonban való navigálás és a készlet optimalizálása érdekében a Google négy új funkciót indított az Insights oldalon:

  • Keresési kifejezések
  • Eszközök
  • Közönségek
  • Változási előzmények

Keresési kifejezések. Ez segít megérteni, hogy az ügyfelek mire keresnek anélkül, hogy a teljes keresőkifejezés-jelentést meg kellene vizsgálni. A kifejezések tágabb, szándék alapú kategóriákba vannak csoportosítva, gyorsan azonosítható, hogy mely témák a legnépszerűbbek az ügyfelek körében, valamint olyan mérőszámok, mint a konverziós teljesítmény, a keresési mennyiség és a keresési mennyiség növekedése.

Eszközök. Ennek segítségével megtudhatjuk, hogy mely eszközök rezonálnak a legjobban a potenciális ügyfelekre. Ezt felhasználhatjuk a nagy érdeklődésű közönség azonosítására, valamint a különböző célcsoportok számára létrehozott eszközök és céloldalak tájékoztatására.

Közönségek. A célközönséggel kapcsolatos információk segíthetnek megérteni azoknak az embereknek a jellemzőit, akik kapcsolatba lépnek a vállalkozással. A Google szerint ezek a betekintések jobb képet adnak arról, hogy mi érdekli az ügyfeleket, így könnyebben hangolhatjuk a kreatívokat az egyedi érdeklődési körökre és tulajdonságokra.

Változtatási előzmények. Ez segít azonosítani, hogy a fiókban végrehajtott változtatások hogyan befolyásolhatják a teljesítményt. Ha jelentős változás következik be a kampány legfontosabb mérőszámaiban, ez a betekintés segíthet meghatározni, hogy mely változtatások okozhatták ezt a teljesítménybeli változást – és aztán kitalálni, hogyan tovább.

Miért fontos ez? Az új Insights funkciók segítenek felfedezni a trendeket, optimalizálni a kampányokat, és lépést tartani a fogyasztók változó viselkedésével a közelgő ünnepi szezonban. A hirdetőknek érdemes áttekinteniük az insightokat, mielőtt drasztikus kampánymódosításokat hajtanának végre.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet