Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

4 tipp az Instagram algoritmusokhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.06.27.

1 – Az algoritmus hátrébb sorolja azokat a posztokat, amelyek ismétlődő CTA-t kérnek, mint például amikor a Manychat alkalmazásokat állítják be a bejegyzésekhez (chatbot technológia alkalmazásával segítse a vállalkozásokat az értékesítési és marketingtevékenységekben)

2 – A TikTok vízjeles videókat az Instagram algoritmusa hátrébb sorolja (szedd le a vízjelet, mielőtt repostolod a videódat, azaz Reels videót posztolsz az Instán)

3 – A repostokat is hátrébb sorolja az algoritmus

4 – Az ideális Reels hossz 30-90 mp közötti (nem 4 – 7 mp, mint ahogy az sokan gondolnánk).

Forrás:

https://digitiger.in/latest-news-updates-in-social-media-marketing-june-2024/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet