Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

3D képek a Google Search eredményei között

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.03.11.

E-kereskedelmi oldalaknál végre elérhető, hogy a termék képeket 3D nézetben nézhessük meg.

Az adott keresési találatnál egyre többször találkozhatunk majd “View in 3D” gombbal, amire rákattintva a terméket 3D-ben tekinthetjük meg, mintha előttünk lenne. Természetesen ez csak mobilon elérhető, mivel a mobil kameráját párosítja a Google az AR technológiával. Ha például íróasztalunknál böngészünk és 3D nézetre kattintunk, úgy fogjuk látni a képernyőnkön a terméket, mintha az előttünk lenne az asztalon.

google-3d

Hogyan jelenhet meg termékünk ilyen módon a találati listában?

Egyszerű! Csak adjuk hozzá a 3D markup-ot a termék képeinkhez.

Ezzel egy újabb módszert kaptunk ahhoz, hogy figyelemfelkeltőbb módon jeleníthessük meg a termékeink (plusz információt is szolgáltatva azzal, hogy látjuk, hogy élőben hogyan is nézne ki a termék), mely értékes forgalmat, konverziókat hozhat az e-kereskedők számára.

Napról napra egyre kevesebben mondhatják el, hogy azért nem vásárolnak online, mert szeretik alaposan megnézni a terméket, amit megvásárolnak.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet